Posted on 12 Marzo, 2012, in Sen clasificar and tagged 2010-2011, Blog, Moda, Red Social. Bookmark the permalink. 4 Comentarios.
Pescuda no blog
Canal BCP
Frases para o recordo
"Poderíase relacionar, neste caso, a confianza coa calidade da investigación: canta máis confianza, máis intercambio de información e, polo tanto, un resultado máis rico, variado e mellor contrastado". (CAAMAÑO DEUS, SOFÍA 151.B02)
“Es increíble que aún en pleno siglo XXI la imagen que se comunique de la mujer sea la de una delicada ninfa que se acicala, decora la casa de rosa y adelgaza por el camino. Este tipo de revistas han creado la propia personalidad de las mujeres. Obviamente, los factores históricos son los que más influyen; pero estamos ayudando a perpetuarlos. Vivimos en una comunidad donde muchas personas aún consideran que estamos aquí para gustar". (ARIAS RIAL, ARIADNA 151.F03)
O máis visto
Comentarios recentes
- Reboiras en Debate “Ace in the Hole”, de Billy Wilder
- Reboiras en ARTURO REBOIRAS: “LOS MEDIOS SON OBJETIVOS”.
- Lupe en Encuentro con Carlos Álvarez, Colegio de Psicólogos de Santiago
- Luis Manteiga Pousa en W. Benjamin define a el “Flâneur”
- Lupe en Encuentro con Carlos Álvarez, Colegio de Psicólogos de Santiago
- Culo de Maria bugarin morais rico con cmen en el anito abierto en La importancia de pertenecer a un grupo
- chimbote grande en La importancia de pertenecer a un grupo
- d-vers gallery en Page One: Hasta el más grande puede llegar a caer
- Mikel en Internet, ¿amigo o enemigo?
- cerack meteteundedo en La importancia de pertenecer a un grupo
A verdade é que internet permite dárlle voz a aqueles que só poden ter opinión. Pero hai verdadeiros ases dentro dos autores de blogs e proba disto é que hoxe en día hai xente que vive diso.
Que haya gente que viva de eso no tiene por qué significar que son unos ases en ello. Son incontables las firmas de moda que han recurrido a bloggers con escasa preparación y que distan de estar entre los mejores, sólo porque de alguna forma creen que es una buena forma de llegar a su target.
Así, Vogue -en teoría una publicación especializada- publica regularmente posts de personas sin experiencia ni formación, y esto sería inimaginable en otros sectores.
Paréceme moi interesante a reflexión que presentas. A verdade é que a rede é estupenda porque nos permite un lugar para expresarnos a todos por igual. Máis tamén é certo que iso leva ao comentario gratuíto ou a posibilidade de opinar sobre calquera tema.
Nun tema tamén relacionado co Twitter, temos dereito a comentar a vida persoal das “celebrities” por Twitter, mencionandoas directamente? Para que saiban o mal que nos cae o seu novo mozo? Ou o mal que ía vestida?
Na miña opinión, na rede podemos atopar novos expertos que non teñen a capacidade de chegar aos mass media e que poden aportar moito, mais tamén pode ser o lugar no que un sen-vida adícase a falar do que non sabe.
Eso es exactamente a lo que me refería. Pero el problema en mi opinión está, sobre todo, en que gente como esa que habla de lo que no sabe acabe siendo tomada en serio ocupando puestos que debieran ser para profesionales, ¿por qué esto vale en la web pero sería imposible en prensa escrita? Así la información online nunca perderá esa lacra de “menos rigurosa” que tiene desde nació.