Cómo hemos cambiado…

… o ¿Cómo hemos cambiado? Sin llegar a ser todavía una afirmación, se convierte en una hipótesis de la que partimos  al realizar nuestro análisis. Todavía nos queda mojarnos y demostrarlo, pero lo cierto es que no creemos  ir mal encaminados.

El ritual de las comidas es diferente en cada familia y en cada generación. Todos sabemos que nuestros abuelos no disfrutaban de la abundancia de la que nosotros disponemos ahora y  desde nuestro nacimiento, que nuestras madres han sido por norma general inculcadas en la cocina desde niñas, y nosotros acostumbramos a tener una televisión cerca para que nos amenice el digerir, pero… ¿Han sido los cambios tan notables como creemos?, ¿Siguen siendo nuestras madres y abuelas sirvientas y cocineras?, ¿La aparición de los medios (radio y televisión) ha provocado un cambio en la comunicación familiar en la mesa? y, en definitiva, ¿Cómo hemos cambiado?

Poco a poco, lo sabremos.

TGA 1a3

Posted on 2 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 3 Comentarios.

  1. Os recordamos la importancia de etiquetar correctamente. En Laboratorio TGA, y luego en “familia”. Esto facilita el trabajo de crítica y corrección y la organización en general.

    Gracias.

    Equipo de crítica y corrección.

  2. Lucía González

    Encántame a temática do voso traballo. A verdade é que en pouco tempo os nosos costumes cambiaron radicalmente, e os medios de comunicación e o acceso á cultura fixo isto posible. A sociedade española saiu do longo letargo no que estaba sumida e as imaxes que chegaban a través da televisión, de cidades como Londres ou París, causaron furor e axudáronos a espertar despois da ditadura. Boa sorte coas pesquisas !!
    Lucía González Martínez, GI2, 2b1, 2L

  3. @Equipo de crítica
    Xa están corrixidas todas as etiquetas. Moitas gracias pola vosa puntualización.

    @Lucía
    Cremos que a través dun tema concreto como a comida, poderemos obter moi interesantes conclusións sobre como cambiou a vida ó longo destes últimso 50 anos. De feito, e como subliñas, os medios de comunicación son un elemento máis que reflicte os cambios na familia e na sociedade, e que tamén influíu (o cremos que así foi) de forma determinante nos cambios na rutina e no ritual da comida.

    De aquí en adiante iredes vendo a evolución deste traballo que cremos que vos vai resultar moi interesante.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: