“¿Como beben os xornalistas das fontes?”

O noso colega Fritz Heider decía que as persoas, nas súas relacións cos demais, intentan influir nas percepcións dos outros para obter resultados que lle favorezan. No caso das relacións xornalísticas isto poténciase. Co noso traballo intentaremos analizar o trato entre fontes e xornalistas nun contexto concreto: a sección de sucesos do xornal El Correo Gallego. Como se comunica o xornalista coas fontes institucionais? Cales son as diferencias de trato coas demais fontes? Como inflúe a ideoloxía do xornalista ou do medio á hora de comunicarse coas fontes ou interpretar o que din? Cales son as pautas a seguir con temas polémicos? Nesta semana centrarémonos en obter información de fontes do propio xornal para comezar a desenvolver o eixo do noso traballo.

HEIDER, Fritz. The psychology of interpersonal relations. New York, N.Y. : Wiley, 1958. 322 p.

(TGA 2b2)

Posted on 3 Marzo, 2011, in Documentos and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Equipo de crítica y corrección

    Muy ilustrativo este post, la caricatura le da un toque de humor y es lo que se pretende, un poco de dinamismo en esto, la información es precisa y deja claro lo que pretenden lograr.

  2. Eso pretendíamos, que el artículo resultara lo más ameno y atractivo posible. Trabajando seguimos en poder lograr lo que ahí expusimos.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: