Campus Vida, ¿cumplindo expectativas?

O noso grupo tratará de resolver esta cuestión. Urbanismo intelixente ou sustentabilidade son algúns dos principios desta iniciativa da USC, que pretende convertila nun referente en docencia e investigación a nivel internacional, especialmente na rama das ciencias.
O que trataremos será de coñecer que parte de certo e que parte de simple campaña publicitaria hai no discurso que a USC leva a cabo arredor do Campus Vida. Para isto, consultaremos a personas implicadas directamente no proxecto (alumnos, docentes, colaboradores) cal é a súa visión desta “nova realidade”.
2a3

Posted on 4 Marzo, 2011, in Documentos and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Equipo de crítica y corrección

    Consideramos un buen tema para trabajar en él, sobretodo porque tendrán muchas fuentes, pero en este post hubiera sido recomendable mostrar un poco de ese urbanismo inteligente o sustentabilidad, es decir, mostrar un poco más de su trabajo con las imagenes.

    • Las imágenes que se presentan cuelen ser gráficos y fotografias preciosas del campus universitario. Quisimos adjuntar el vídeo de campaña del campus vida por parte de la USC, pero nos ha sido imposible. Pero nosotros somos los primeros que estamos intentando desarrollar un buen trabajo de investigación. Gracias por el comentario

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: