Vivindo en diferido

Dieta de medios

Día 3

De casa á facultade, da facultade á casa.

Chegar ás tres da tarde e saber que aínda te tes que poñer a facer de comer é unha faena. Pero telo que facer, non queda máis remedio.Con Física o Química de fondo, cocer pasta é unha delicia.

É impresionante como no momento que te sentas no sofá é imposible volver a levantarse e, como non tes máis que facer, te dedicas a analizar situacións de series ou anuncios. Os anuncios, que cousa máis curiosa, verdade?. Aínda hai algúns que non entendo. Como que pinta Carmen Lomana anunciando hamburguesas ou por qué ten que ser subido de ton un anuncio de mobles de IKEA.

Pero bueno, ten que haber de todo nesta vida!

Ao comprobar que durante toda a tarde volven a botar a mesma basura de sempre, non queda máis remedio que poñer música ata a hora de cear.

Coa cena unha peli, por supostísimo, DESCARGADA. Acaba cedo, así que se volve a encender a tele, mais nada. Aquí no hay quien viva e La que se avecina, son os únicos que aguantan ata as dúas da mañá na “caixa tonta”.

Por se alguén non o veu: http://www.youtube.com/watch?v=xOvPpTtMwZ8

Raquel Rodríguez Novo 4S

Posted on 4 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged . Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. Equipo de crítica y corrección

    El post está bien, pero no se hace ninguna referencia a contenidos informativos que hayas podido ver en los medios. Un consejo es que además de escuchar música, que está muy bien, dediques unos minutos a consultar los periódicos o los informativos que se pueden ver en diferido o en directo por internet. Es sólo una idea. Por lo demás está bien.

  2. Ya me está empezando a hacer gracia contestar siempre lo mismo, la verdad. Me encanta tu consejo de consultar los medios informativos, la verdad, pero es que llego tan exhausta a casa que no me apetece, lo siento. Hombre, a menso que me pagues tú internet, así encantada de mirar el periódico.
    Un saludo.
    Rodríguez Novo 4S

    • Creo conveniente entrar en esta conversación. El propósito de alguien que estudia Periodismo, es conocer sobre periodismo o aquello que se muestra como periodismo. Una de las prácticas, entonces, que deben ser planificadas en el alumno de periodismo es hacer lecturas sobre periodismo. Quizás la fundamental. Y es cierto que la vida es el mejor deporte para dejarnos knock out, sin embargo, no nos dejaría tan exhaustos si hacemos propósito de planificarnos y de seleccionar aquello que es conveniente para estimular nuestra vocación. Si no hay vocación, entonces estamos hablando ya de otra cosa, y el periodismo no es lo más importante en su vida de ahora. Y esto no es ningún consejo.

  3. La vocación del arma es el blanco
    Rodríguez Novo 4S

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: