Vivindo en diferido

Dieta de medios

Día 4

Non ter que madrugar creo que debe ser un dos praceres da vida, despois de comer, claro.

Creo que é a primeira vez que almorzo na casa e… como presta!

Na tele, Padres forzosos, creo que había… non sei, dez anos que non veía esa serie…ou máis! As series da infancia, as da nosa, si que eran boas. Non as de ahora. Oliver e Benji, Doraemon, Dragon Ball… Eran series que ensinaban valores, non sei, que tiñan trama, en definitiva, que enganchaban. Aínda que menos mal que os finais das dúas primeiras non foron emitidos porque sería como recordar a morte da nai de Bambi. Que duro!

En fin, como non, na comida Física o Química, e despois o que a sigue, é dicir, Me llamo Earl e Cómo conocí a vuestra madre. Do mellorciño que hai agora mesmo na tele.

Chega a noite e varía:  hoxe festa de carnaval! Xa tiña ganas de saír de festa e se é disfrazada, pois mellor, para que mentir.

De volta ás catro e media, non acendo a tele, xa sei o que dan: teletenda e videos subidiños de ton.

Ir para á cama é a solución máis fácil, sinxela e para toda á familia!

Raquel Rodríguez Novo 4S

Posted on 4 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged . Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. Equipo de crítica y corrección

    Como en otros post anteriores realizados por ti, se echa en falta contenidos informativos. ¿ No consultas ningún diario o informativo a lo largo de todo el día?. Ten cuidado con los signos de puntuación (exclamaciones) no abuses de ellos. ¿Comentas con la gente de tu entorno la información que extraes de los medios de comunicación?.

  2. Si es una dieta de medios, se supone que es personal. Y si es personal, creo que no cabe lugar a la interpretación de los productos que cada uno consume. Por eso creo que ciertas partes de este comentario están fuera de lugar.

    Barral Ferreiro 4S

    • Equipo de crítica y corrección

      Veo que has respondido al comentario que he realizado sobre tu post; estoy de acuerdo que lo de las dietas de medios es personal, pero lo que te dije fue a modo de sugerencia. Eres estudiante de periodismo y además esto es un trabajo para una asignatura, por lo que debería ir un poco más trabajado y no poner cualquier cosa, ya que si desayunas tarde o si no desaynas, me importa más bien poco. La nota de este trabajo será para ti no para mi. Veo que no me has respondido ha si la consulta de estos medios ha fomentado tu comunicación con la gente de tu entorno. Otra cosa, no te olvides de poner antes del lunes 21 de marzo correctamente la etiqueta.

  3. Si te fijas, no he sido yo la que te ha respondido.
    La dieta de medios es algo personal.
    Si no me apetece consultar los medios para informarme, es cosa mía. Resulta que me entero de lo que ocurre por el mundo, gracias a la comunicación interpersonal con los compañeros. Eso vale ¿no?
    Un saludo.
    Rodríguez Novo 4S

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: