Vivindo en diferido

Dieta de medios

Día 6

Cada vez entendo menos e vexo máis.

Imaxinade: tarde de fin de semana, sen nada que facer, non hai a onde ir nin con quen.

Que fas? Acendes a tele. E que dan? Pois por unha banda tes as mesmas películas de sempre, que parece que están abonados a elas. Como Pretty woman. Julia… menos mal que te coronaches con Erin Borckovich, porque a verdade e que hai algunhas que deixan bastante que desexar. Ademais esa boca… que cabe un camión! En fin, pero non sei que é peor: as veces que a botaron pola tele ou que todavía non conseguir vela enteira.

Por outra banda, as películas de Antena 3, por exemplo. De onde as sacan? Quen fai esas películas? Para min, son todas iguais. E non só iso, hai que atender aos nomes: Última sospecha, Secuestrados por su pasado,… Deixan bastante que desexar! Meu, se xa a película non é boa, que son pelis que ven as avoas mentres fan calceta, pero polo menos hai que ser un pouco orixinal! Digo eu, non sei.

Asi que, xa que a elección dun filme ou doutro depende de ti, prefires apagar a caixa tonta e botarte a durmir. A solución máis simple é a correcta, segundo Ockham.

Raquel Rodríguez Novo

Posted on 6 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged . Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. Equipo de crítica e corrección

    Deberías hacer referencia a los contenidos informativos de los medios y utilizar diferentes medios, no sólo centrarte en las películas de las cadenas de televisión. En cuanto a extensión, el post se ha quedado un poquito corto.

  2. Coincido contigo, pero resulta que solo he visto la televisión y lo que estaban dando como entretenimiento eran películas y, realmente, no me apetecía ver otra cosa. Siento que no te guste, pero es lo que hay. Y en cuanto a la extensión, se alarga en un momento, no pasa nada.
    Rodríguez Novo 4S

  3. Equipo de crítica y correción

    ¿Cómo considera la programación de hoy en día, como telebasura, con poco contenido interesante, poca comunicación informativa…?¿Crees que las películas vistas en ese día sirviera para tu comunicación o te has sentido identificado con algún momento de alguna escena?

  4. La verdad es que es poco interesante, y lo que es interesante, digamos que no lo hechan a la hora apropiada.
    Por supuesto que me he sentido identificada con momentos de películas, ya muchas de ellas muestran la cruda realidad. Y sí, me han servido para comunicarme con otras personas que tambien las hayan visto o que yo les pueda aconsejar para que las vean o para que no lo hagan.
    Rodríguez Novo 4S

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: