Indignación ante la impotencia

Martes 1 de Marzo

 

El martes siempre me gusta por que duermo más, ya que no hay clase las dos primeras horas.  Me conecté a Internet para ver como andaban Tuenti y Facebook y me dediqué a chatear y mantuve conversaciones pendientes. A veces me conmueven los estados de la gente en las redes sociales. El amor, el rencor y las anécdotas de última hora son los principales temas que se difunden. Es decir, temas antiguos con forma moderna. Luego quedé con una amiga en el centro para ir a PC City y comprar los últimos aparejos para la dichosa cámara reflex que al final sale todo por un ojo de la cara. La super foto profe pues nos aconsejó un filtrito contra rayos ultravioleta de 16 euritos. Después de dejarme el dinero de la semana en eso y una funda para la cámara, mi amiga y yo nos dispusimos a ir a una tienda Vodafone para intentar hacer un duplicado de tarjeta con el fin de solucionar el problema que tengo con el móbil hace ya 1 semana. Resultado: Después de esperar 45 minutos, la chica me dice: igual tarda 5, o 10 o 20 minutos mas. ¿Quéeeeeeee? O  3 horas respondí. Media vuelta. Me fui, no sin antes tirar el ticket del número que previamente me dio una expendedora táctil. El martes me indigné muchísimo y mis capacidades comunicativas se redujeron a poner a parir en Tuenti a la dependienta más inepta de Vodafone.

Cochón Castro, Lorena 1E

Posted on 8 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. Corrección Grupos 1-2

    Vexo que te implicas de xeito bastante emocional nas túas actividades cotiás, o cal está ben. De que xeito inflúe todo contactos cos medios na túa vida? E nas relacións co teu entorno? Iso hase de indicar, non o esquezas.

    • grupointeractivo1

      Inflúen no xeito de que o consumo de medios, sobre todo a televisión fai que non me aburra moito. O consumo dixital divídese para min en procurar estar informada e ocio. A través do consumo de medios, emociónome, indígnome e entretéñome. A influencia que exerce en min é limitada. Refíreste a que se o consumo de medios muda algo na miña vida? Non. Se acaso é un complemento.

      • Corrección Grupos 1-2

        Efectivamente, referíame a se trastoca dalgunha maneira a túa atitude cotiá, se dalgún xeito cambias a túa forma de actuar contigo mesma ou cos demais debido ó recibido dos medios de comunicación en calquera das súas vertentes.
        Supoño que evitarás a indiferencia, á vista das túas entradas. Grazas por contestar.

  2. grupointeractivo1

    Nada que agradecer. Si, a indiferencia é algo que me da moito medio, sobre todo si é outro o que a exerce sobre min

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: