Martes… sin más

Por la mañana, a eso de las nueve he desayunado con la compañía de Ana Pastor y los Desayunos de TVE, donde analizaron la última y polémica entrevista al líder libio Muammar al-Gadafi, dialogaron sobre las reformas viales del gobierno y entrevistaron al líder del PP vasco Antonio Basagoiti. Al llegar a media mañana a la facultad me encontré con una compañera que me enseñó el mecanismo de nuestro blog de comunicación interpersonal y comunitaria: comunepersoal. En la TV vi a la hora de comer Antena 3 Noticias donde resaltaron la entrega de los TP y La Sexta Noticias a eso de las ocho. Y finalmente en Internet he estado por la tarde para buscar información para un trabajo.

Por la noche he visto la película “Como la vida misma” con mi compañera de piso, en la tele no había nada de mi gusto.

1/03/2011        Campos Rodríguez, Noelia, 1E

Posted on 8 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Corrección Grupos 1-2

    Vexo que estás en continuo contacto coa actualidade, así como con medios de diverso calibre, pero insisto na idea de procura relacional de todo este proceso: hase indicar en que xeito esta captación informativa dende os medios favorece a comunicación co noso entorno, ben sexa falando da actualidade en Libia, ben sexa contando o argumento da película que viches.

  2. Noelia Campos Rodriguez

    Xe sei que o obxectivo deste traballo é como ti dis a repercusión que teñen os medios na nosa vida diaria, pero a verdade é que non me cadrou na miña semana de estudo algo tan sobresaliente como para falar coas compañeiras de clase entre hora e hora, e despois no meu piso non teño con quen dialogar porque hay moitos traballos que facer e todas estamos ocupadas.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: