En proceso de documentación. Qué remedio

Imos alá ca parte máis “profunda” – en todo sentido – do traballo. Documentarse. Estamos a mergullarnos no pensamento que varios autores teñen sobre a influencia das modas e da televisión nos nenos, e como esta afecta a súa faceta de consumidores. Porque estamos seguros de que os rapaces son máis persuasivos ca publicidade á hora de comprar. Sería raro que alguén non presenciara na súa vida unha rabecha dun neno no medio de calquera tenda –vale a pena recordar aquel anuncio de “use condoms” – .

Regresando ao tema, deixámosvos  aquí as referencias bibliográficas que imos usar – por si alguén ten maior interese –

– La televisión en la mirada de los niños, de Carmen Lazo.

– Children as consumers of comercial and social products, de James McNeal.

– Lectores, espectadores e internautas, de Néstor García Canclini.

– Storytelling. La máquina de fabricar historias y formatear mentes, de Christian Salmon.

– El caduco mundo de Disney. Propuesta de análisis crítico en la escuela, de Patricia Digón Regueiro.

E para finalizar, como mero entretemento, deixámosvos unha pequena e tenra mostra do que os ídolos de Disney Channel causan nos seus grandes e pequenos fans.

TGA 3a2

Posted on 10 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentario.

  1. Equipo de crítica y corrección

    Si que tienen mucho camino por recorrer en cuanto a documentación, muy bien el video.
    Suerte en su trabajo!

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: