“Mini curso de Comunicación y relaciones interpersonales”

La comunicación es importante porque con ella entendemos el mundo que nos rodea y comprendemos al “otro”, lo mismo que el “otro” puede comprender por qué a veces tenemos un determinado comportamiento. Os dejamos un curso que puede haceros reflexionar acerca de la importancia de la comunicación, porque aunque la utilizamos a todas horas, y en todo momento o situación, no percibimos la importancia que tiene.

http://www.conevyt.org.mx/cursos/minicursos/comunicacion/index_cnt_com1.htm

TGP, 2G

Posted on 14 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. Non podo abrir o enderezo, xa que a url non é válida. Solucionádeo. Ainda que antes de publicar cursos no blogue, consulten comigo. Un saúdo.

  2. Ten que perdoar, porque non o sabía, deixole o enlace xa arreglado, que ainda non se me da moi ben isto.

  3. Javier González Penedo

    A comunicación é a base da esencia humana, xa que se somos persoas é polo mero feito de que dunha ou doutra maneira comunicamos. Respirar, comer, beber, durmir… e tamén comunicar, son indispensabeis no noso día a día.

  4. Hola Javi estoy de acuerdo contigo, el ser humano es comunicativo por naturaleza, aunque soy de la opinión que hay diferentes grados de comunicación y según seamos más afín con una u otra persona nos abrimos más o menos, y por tanto, comunicaremos más o menos. Aunque tambien se comunica por llevar unas gafas de una determinada marca, porque estás danto a entender que te gusta esa marca, y por tanto estás comunicando.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: