Queda menos, que non é pouco

Esta semana experimentamos un forte avance. Tras emplear varios días no traballo de campo, observando e estudando as nosas familias, consideramos que comezamos a ter o material axeitado e necesario para comezar un primeiro esquema do traballo. Ademais, preparamos un índice que, aínda que está suxeito a cambios, vai axudarnos moito na organización de todo o material conseguido. De todas formas, é importante constatar que, simplemente na discusión entre os membros do grupo coa fin de estructurar e por en común os datos, estar a surtir diferenzas moi interesantes, tanto nas situacións observadas como nos diferentes modos de educar e valores transmitidos polos pais. Nos próximos días falaremos co profesor para tentar resolver unhas cantas dúbidas de organización e redacción, xa que xa estamos entrando nesa fase. Quedan por diante moitas horas de reunión no grupo. Hai que levalo con ánimo. Seguiremos informando dos avances como está previsto.

 

TGA 4a1

 

Posted on 21 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 3 Comentarios.

  1. Que razón tes!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Equipo de crítica y corrección

    Así que ya estáis en la fase de cierre y redacción. Os animamos para que lo llevéis con paciencia.

    Aunque nos dejáis con la intriga de saber a qué primeras (o últimas) conclusiones habéis llegado. Quizá en este post deberíais incluir algunas reflexiones o ideas que tengáis para hacerlo más ilustrativo. Por ejemplo, ¿cuál es la diferencia educativa que más notáis entre unos y otros? ¿Y a qué creeis que se debe?

    Seguro que no hace falta que os lo recordemos, pero procurad no usar en todos los post únicamente texto.

    Buena suerte

  3. Las conclusiones vendrán en los próximos posts, consideramos que es una parte muy importante del trabajo y atodavía queda matizarlas todo lo posible. Las preguntas que planteais no son simplemente conclusiones, son puntos básicos del trabajo que no creo que sea muy fácil explicar en un post de apenas 15 líneas.

    Sabemos que se puede utilizar más herramientas para hacer más atractivo el texto, no prometemos nada, pero intentaremos hacerlo en los próximos posts. Si no lo hemos hecho nos por vagancia, sino porque consideramos que no hay otro tipo de material que complemente lo escrito de forma acertada.

    De todas formas, gracias por las recomendaciones.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: