Preparados para “debatir”

Después de sopesar bastantes opciones en las que ejercer de voluntarios una de las elegidas fue la de asistir a SODECO (Sociedad de Debate de Competición). Esta organización, que debería estar subvencionada por la USC, está formada por unos 30 alumnos de esta misma universidad que este año participan en una Liga interna promovida por ellos mismo. Además viajan a diferentes eventos a nivel nacional para debatir ante otras universidades españolas.
Así, iremos a una de las jornadas de la Liga Interna de Sodeco para ejercer de voluntarios y ayudar en lo máximo posible, así como para comunicarnos y relacionarnos con sus miembros y con su organizador, Santiago Martínez.

En unos días traeremos las conclusiones extraídas de esta, esperamos, buena experiencia.

TGP 4U

Posted on 22 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 9 Comentarios.

  1. Rubén Luengo Miguel del Corral

    Credes que este tipo de organización, así como os debates institucionalizados, non son máis que a maneira educada de preservar unha tradición tan indubidablemente humana como é a de discutir? É dicir, cando nos atopamos nun ambiente hostil, ou con determinado estado anímico, tendemos a crear polémica de ningures. Pretendemos que o noso criterio impere sobre o dos demais, en ocasión sen siquera recurrir a motivos racionais.

  2. Javier González Penedo

    O ser humano precisa comunicar para sentirse iso, ser humano. Toda persoa se relaciona dun ou doutro xeito cos seus semellantes. O feito de manifestar a opinión propia e tentar que esta sexa a dominante e/ou a que se ha seguir ten xa unha orixe simultánea á aparición dos primeiros homínidos. Quizais discutir sexa a maneira civilizada de impor unha peculiar forma de explicar o mundo; quizais discutir sexa o modo de conferirlle á palabra poder sobre as armas.

  3. Se podría considerar incluso un arte, una manera de persuasión. Aquel que tiene mejores dotes para la discusión, para la comunicación, implantará su punto de vista ya que convencerá a más personas.

  4. Alejandro López Carballeira

    Desde este post me gustaría plantear un nuevo debate a los usuarios del blog, una cuestión que se planteó en una de las primeras clases del curso:
    Cuando dos políticos debaten por televisión, ¿existe comunicación interpersonal? La conclusión fue que no, pues en estos casos la interacción es irreal y pactada.
    ¿Y en otras ocasiones no tan claras? Cuando hablamos con un profesor (jerárquicamente superior a tí), cuando establecemos un debate en clase, cuando hablamos con otro de un tercero y este está presente. ¿El mensaje está tan condicionado como para afirmar que no existe comunicación interpersonal? ¿O hay una escala gradual dentro de la comunicación?

  5. Equipo de crítica y corrección

    Esperemos que sea una buena experiencia y que obtengáis unas buenas conclusiones. Suerte y ánimo

  6. Euipo de crítica y corrección

    Cambiad la etiqueta del post, no está bien. Hacedlo antes del miércoles 30 para evitar que sea retirado del blog. Es un consejo, ya llevamos avisando de esto durante mucho tiempo y Marcelo también, así que ya sabéis.

  7. Ángel Miranda Ramos

    O ser humano precisa ser recoñecido, que estean pendentes de el, que teñan interese polo que di e iso e o que se consegue cunha conferencia ou debate, captar o interese dos demais e ser o centro de atención. Outro factor que pode estar detrás da creación dos debates é a necesidade de impoñer a nosa razón ou pensamento sobre os demais. O ser humano é un ser racional, que usa a palabra como “arma” para comunicar e impoñer as súas ideas; pasouse da “forza física” que se usaba séculos atrás a “forza verbal” da actualidade, que é moito máis eficaz que a outra. E o que se coñece como o “poder da palabra”.

  8. Grazas ao equipo de crítica e corrección polo das etiquetas. Saúdos.

    Ao resto, comentar que nosa labor será investigar sobre todo o que necesitamos aprender para debatir con argumentos racionais, intentando ver todas as posibles maneiras que temos de expresarnos sen ter que berrar máis ca o outro e ver como son explotadas no programa de Debate de Competición, onde os alumnos da USC son preparados para unha defensa de posturas aleatorias ante calquera tema sen que valla para nada a opinión de cada un. Ou sexa, móstrasenos que o debate é un arte como ben indicaba Iria, algo no que hai xente que vale máis ca outra e pode defender cousas coas que en realidade está totalmente en contra…Parécenos interesante xa que ademais de aprender sobre algo que facemos habitualmente como é discutir, aprender a facelo de forma razoada e con argumentos é algo útil para noso futuro como xornalistas.

    Roi Rodríguez López 4U

  1. Pingback: ¿Hay sitio para Turquía en la UE? | Común (e persoal)

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: