Próxima parada: Parlamento de Galicia

Coas preguntas xa preparadas, a semana que ven comezaremos coas entrevistas . Algunhas solicitudes están en curso, pero xa podemos confirmar que o martes acudiremos ao Parlamento galego. Preguntarémoslles sobre as canles, frecuencia e procedementos cos que se comunican, que material consultan, que presións ou influencias teñen á hora de publicar, como contrastan as informacións… Con estas preguntas pretendemos coñecer non só as relacións e rutinas que se establecen, senón tamén a calidade e transparencia das informacións que recibe a cidadanía. No próximo post informarémosvos sobre as nosas visitas ao Parlamento e ás redaccións. Esperamos non atoparnos con escenas coma estas…


TGA:1b4

Posted on 23 Marzo, 2011, in Documentos and tagged , . Bookmark the permalink. 6 Comentarios.

  1. Laura Basanta Tallo

    Pues sí que se puede comentar mucho sobre Comunicación Interpersonal en el Parlamento. Me refiero a nuestra visita (la del interactivo 1) el martes por la tarde, como práctica de Fotoperiodismo.
    Tan pronto como entramos en en Pleno ya nos querían echar. Y es que los políticos estaban más que alporizados. Al parecer, días atrás se había vivido un debate sobre el estado de la Comunidad Autónoma gallega y se habían llamado de todo menos “guapos”.
    La última frase que pudimos oír antes de que nos pusieran de patitas en la calle fue la de una portavoz que afirmaba: “si dice que le aburrimos, no se imagina cuánto nos aburre usted a nosotros”. Todo un ejemplo de respeto y buena comunicación que nos llevamos en fotografías.

  2. Alba Basanta López

    Ao ler o comentario da miña compañeira, sentinme moralmente na obriga de respaldala, dado que eu estaba tamén alí. Así que vou engadir que os moderadores tiveron que chamar a atención repetidas veces aos políticos que, de espaldas ao conferenciante de turno, falaban en grupiños. Houbo un momento no que parecía que ninguén (e cando digo ninguén é porque botei unha ollada na procura da excepción) estaba a prestar ningunha atención ás palabras do orador que daba o seu discurso ante o micrófono. Outra vez as chamadas de atención, os “silencio, por favor, silencio”, pero as cadeiras non deixaban de arrastrarse para comentar esto e aquelo, mentres que os políticos máis educados… consultaban o Facebook. Toda unha experiencia.

  3. Cristina Cabana

    Chicas, yo también he asistido a la misma visita que vosotras y no puedo estar más de acuerdo, también se os ha olvidado comentar el caso que se le hacía a quien estaba hablando ya que muchos de los diputados estaban o bien en redes sociales o bien en grupitos “interactuando” y faltando al respeto al resto de miembros.
    Pero bueno explicaros que nuestro trabajo no consite exactamente en observar la comunicación dentro del parlamento, sino que analizaremos la comunicación del parlamento con los medios, así que estaremos un poco más centrados en la parte de comunicación y prensa que en lo que se digan los diputados los unos a los otros.
    De todos modos, muchas gracias por vuestros comentarios.

  4. Exacto Cris, nuestro trabajo tratará la relación entre PARLAMENTO (como institución) y MEDIOS DE COMUNICACIÓN. Será interesante ver por ejemplo si los periodistas recogen este tipo de actitudes en los medios de comunicación. Desde luego yo no miré a ningún periodista merodeando por allí, veremos si por tanto los medios solo publican lo que el Gabinete de prensa del parlamento les manda.

    POSDATA: Aunque el parlamento es “la casa del diálogo” allí solo soltaban monólogos. Y por cierto, no olvidaré la primera premisa de nuestro guía-policía: “Aquí no se permite que mostréis vuestra opinión sobre lo que se comenta en el hemiciclo” Perfecto.

  5. Unha pena que, tendo dous vídeos magníficos para o post, non nolo poñades para que se poida ver a primeira vista. Quitade eses hipervínculos tan feos, tan azuis, tan subliñados, e inseride os vídeos que quedan máis bonitos e máis coloridos!

  6. Certamente. Xa está 😉

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: