Espectadores de la actualidad

El artículo “Actualidad” de Joseph Isaac, nos habla de la relatividad de lo que vemos y experimentamos en nuestra vida, de la subjetividad que tiene todo aquello que hacemos.

Nos invita a cuestionarnos casi todo: ¿somos los dueños o meros espectadores de la actualidad?, ¿Cómo nos enfrentamos a lo indeterminado, a lo que ha de venir?

Estas preguntas y muchas otras, escondidas entre las líneas de este texto, son las que el artículo “Actualidad” nos plantea. Nos hace cuestionarnos aquello que se nos presenta como evidente, sobre lo que nunca reflexionamos.

Para saber lo que pasa y tratar de responder a todas esas preguntas es para lo que acudimos a los medios. Esto se ve acentuado por la fragmentación de la sociedad actual e, incluso de los propios individuos que la conforman. Deseamos sentirnos parte de esa actualidad, de ahí que sigamos día a día lo que ocurre y que cada vez más medios se dediquen a ello.

La sociedad busca en estos medios un vínculo, la sensación de que justo en ese momento, miles de personas están leyendo o viendo lo mismo que tú.

 

ARTÍCULO : TGP 1E

Posted on 25 Marzo, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. ¿Pero que é o que fan os medios realmente: son difusores dunha información que, polas características que posúe, pode ser de interese para a poboación, ou crean eles mesmos dito interese, é dicir, determínannos e condiciónannos total e absolutamente?
    Como diría Hamlet, he aquí la cuestión.

  2. O transeunte urbano

    Isaac Joseph é un sociólogo e antropólogo urbano cairota que traballa na unversidade de Lyon. No libriño “Le passant considérable” (O transeunte e o espazo urbano), do que forma parte o ensaio “Actualidade” convida a manter unha experiencia intelectual da cidade. Joseph comenta que todo lugar está exposto ao contacto de calquera e que toda situación social é susceptible de iniciativas indesexadas. A interacción, nista situación, ten unha parte esencial de evitación. Na cidade, xustificar os vínculos relacionais significa practicar correcións contínuas das necesidades. Distancia ou xustificación-rectificación como relación no territorio convírtense en principios da interacción urbana.
    Marcelo

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: