Ainda sobre as pedras das ruas

Estava andando de carro ontem e resolvi registrar mais algumas semelhanças entre Ouro Preto e Santiago de Compostela, duas cidades com enorme distância geográfica, mas próximas em arquitetura, tradição e atividades que alimentam a economia local.

Ouro Preto possui ruas (calle) apertadinhas, algumas vezes sombreadas o dia todo. Também possui chão de pedra, assim como estruturas de diversas casas. E falando em casas, o costume (e a arquitetura) é ter janelas (ventanas) quadradas, num estilo colonial que me deixa em casa nas duas cidades.

Abaixo, apresento três imagens que me agradam muito em Ouro Preto. A primeira, uma rua bem estreita próxima à Igreja do Pilar, já postada no blog, é agradável demais, e somente pedestres passam por ela. A segunda, uma esquina na apertada e importante Rua São José, conhecida como rua dos bancos. Por fim, a terceira foto apresenta a mesma rua por outro ângulo, e novos casarões em destaque (POR PROBLEMAS COM O WORDPRESS, POSTAREI AS FOTOS MAIS TARDE).

Nos próximos dias vou postar um texto sobre Narrativas Transmídia, muito coerente com o espaço criado aqui. Enquanto isso, apresento um pouco mais desta cidade maravilhosa, e deixo nestas palavras a saudade que sinto das ruas de Santiago de Compostela, por onde estive algumas vezes, e para onde pretendo voltar em breve.

Posted on 6 Abril, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 3 Comentarios.

  1. Amigo Denís:
    agradezote muito o teu compromiso com nós. Agardamos ferventemente a túa aportaçao próxima sobre o relato transmidia e tamén gostariamos que algún dos teus meninos interactuaram niste blogue. Penso que é preciso ligar amizades e intereses comúns entre os nosos alunos.
    Um grande abraço ( OP linda vila, pa)
    Marcelo

  2. Ouro Preto ten que ser un sitio moi bonito polo que nos conta coas súas palabras, tanto neste post coma nos anteriores, sempre tan ilustrativos. Polo de agora, agardamos a súa publicación sobre o transmidia, que por seguro será moi interesante. Tamén, e encanto á subida de imaxes, se atopa algún problema para publicar as fotos ou co funcionamento do blogue pode poñerse en contacto co equipo de comunicación, do que eu tamén formo parte, a través do noso e-mail: comunepersoalARROBAgmail.com. Gracias profesor.

  3. Ana Vega Fernández

    Ainda que tal e como describiu Ouro Preto non deixa lugar a dudas das semellanzas que existen entre esta cidade e Santiago de Compostela, picoume a curiosidade e busquei algunhas fotos para comprobalo. Efectivamente as dúas cidades chaman a atención polo empedradas que son, polas súas rúas estreitas e a arquitectura tan semellante. Segundo o que nos explicou neste post e as fotos que vin, non dudarei en visitar tan bonito lugar. Moitas gracias.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: