C´est fini!!

Queridos compañeros esta semana ha sido la última en la que hemos disfrutado de la experiencia de voluntariado en la Cociña Económica de Santiago de Compostela. Lo primero en lo que todos los miembros del grupo coincidimos es un doble sentimiento encontrado. Por un lado sentimos la satisfacción del “trabajo´´ bien hecho y por otro sentimos una cierta sensación de pena al abandonar una experiencia que nos ha echo abrir nuestros horizontes.

Como aún no queremos profundizar demasiado en nuestro análisis final de todo el proceso para extraer conclusiones profundas y bien argumentadas (ya que la experiencia esta todavía demasiado fresca), os vamos a aportar una lista con 5 motivos  de peso para futuros periodistas para que os decidáis a prestar un servicio de voluntariado en la Cociña de la calle Travesas.

1. Conoceréis a gente que tiene mucho que contar y ganas de ser escuchada

 

2. Aprenderéis a relacionaros con un sector de la sociedad diferente

 

3. Obtendréis un puntos de vista diferente de las noticias de actualidad

 

4. Conseguiréis amistades nuevas que podrán ser fuentes en un futuro

 

5. Aprenderéis que jugando a las cartas y al chinchón se pueden conseguir comunicaciones muy importante s

 

Por todo ello y por mucho más os animamos a vivir la experiencia, pues nuestro tiempo allí ha acabado, pero …. ¿y el vuestro?

 

 

tgp 1f

 

 

Posted on 9 Abril, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 6 Comentarios.

  1. Corrección Grupos 1-2

    ¿Qué creéis que recordaréis siempre de todo lo que habéis vivido y experimentado en este proceso que acabáis de concluír? Por otro lado, e independiente de vuestra experiencia, ¿hasta que punto puede ser de utilidad para un periodista unas vivencias como éstas?

    • Laura Basanta Tallo

      En nuestro TGP también estamos participando en una asociación y por eso mucho de lo que describís aquí me resulta familiar. Estoy muy de acuerdo con que en un grupo de este tipo puedes entablar conversaciones con gente muy distinta a la que conforma tu día a día. Las opiniones llegan de muchos puntos de vista diferentes (edad, profesión, procedencia) y es algo a lo que no estamos tan acostumbrados como podemos pensar. Merece (y mucho) la pena encontrarse con gente diferente, aunque sólo sea durante unas semanas.

  2. As boas experiencias

    As boas experiencias, as que implican encontro, as que precisan das nosas propias forzas, endexamais esquécense. Menos aínda as prácticas que empregamos e atopamos, que permancerán como conciencia e expectativa e alimentan xa a nosa vivencia persoal e grupal. Velaí as razóns que da o grupo ao resto dos compañeiros sobre a misión de ver e comprender a “outra sociedade”. A natureza distes encontros, distas sensacións, distas commocións, de seguro que, ademáis de como persoas, xeran boas prácticas periodísticas de cara a adquirir perfís amplos, abertos, sabidos que o xornalista “de rúa” vai ter que empregar e recoñecer como fonte real; non obstante, para aquel periodista, digámolo, “non de rúa” tamén é importante ao formularlle unha encrucillada fronte ao absoluto da súa posición e a súa axenda. Estou moi contento da vosa experiencia e anímovos a seguir explorando e repetir con outras “sociedades” que non aparecen no diario por diferentes, pero que conforman a base real da diversidade que se nos agacha.
    Grazas, de corazón, pola vosa experiencia.
    Marcelo

  3. Lorena Riveiro Rodríguez

    Dende logo debeu de ser unha experiencia marabillosa. Creo que é moi enriquecedor, sobre todo para a nosa futura profesión, ter a capacidade de involucrarse neste tipo de proxectos nos que están as historias desa outra parte da sociedade que non sae nos medios pero que tamén ten moito que dicir. Eu fun voluntaria noutro tipo de proxecto, pero creo que o da Cociña económica, polo que leo da vosa experiencia e do que escoito por outros voluntarios, é un dos que máis adoita sorprender e aportar. Noraboa pola experiencia.

  4. Ángel Miranda Ramos

    Tede por descontado que esta experiencia que vos vivíchedes vai vos marcar para toda a vida e seguro que vos axuda tanto na vosa vida diaria, como na vosa vida laboral, xa que unha das moitas cousas que aquí se aprende é saber relacionarse con xente de todo tipo, con xente máis ou menos preparada, de diferentes países, de diferentes anos, … e ese coñecemento será moi útil na vosa futura profesión, posto que hai que saber relacionarse con todo tipo de persoas para obter informacións como periodistas, e ademais formarse como persoa, porque aprendes cousas que doutro xeito non terías aprendido se non fora por este tipo de tarefas. Eu tamén fun voluntario noutros labores e sei do que falo, por iso digo que resulta moi gratificante. Para bens, e espero que este tipo de iniciativas non decaian e cada vez máis xente se comprometa con este tipo de labores.

  5. Carolina Da Silva Candal

    Creo que habeis hecho una labor admirable que os enriquecerá tanto como periodistas como personas. Experiencias personales e inolvidables como ésta son seguramente las que vayan marcando y confeccionando vuestro estilo, vuestro sello de identidad. Ser un buen periodista como decía Kapuściński también exige ser buena persona y con actos como éste demostrais que dentro de vosotros hay unos buenos periodistas y sobre todo unas buenas personas. Espero que disfrutarais mucho de vuestra experiencia.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: