Para rematar….. Un último aporte

Tras moitas semanas a voltas con TGA e TGPs, coas unidades didacticas xa feitas hoxe imos publicar a última parte do noso traballo de documentación.

En primeiro lugar imos deixarvos un artigo no se que analiza a posible contraposición entre as comunalidades e o desarrollo, afondando en ambos conceptos e como un e outro interfiren.

http://trabajaen.conaculta.gob.mx/convoca/anexos/Comunalidad%20y%20desarrollo.PDF

Tamén os imos ofrecer unha forma para mellorar a comunicación interpersoal cunhas sinxelas técnicas que cremos poden ser interesantes. Xa que dan consellos para ser mellores comunicadores e mellores receptores, ademais de para analizar partes da estrutura da comunicación.

http://manuelgross.bligoo.com/content/view/552310/Tecnicas-eficaces-para-la-comunicacion-interpersonal.html#content-top

E por último un exemplo en clave de humor de como a comunicación e máis fácil se é interpersoal, inda que sexa con alguen con que non conxeniamos demasiado ben, que se é entre un home e unha máquina.

TGP 3P

Posted on 2 Maio, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Equipo de crítica y corrección

    Los artículos estan muy bien, pero esa es la opinión de los expertos basados en estudios fuera de España, seria bueno que al leer esto contextualizar y comparar un poco con Galicia u otro sitio específico, resultan interesantes claro lo que respecta a técnicas de comunicación pero donde estan sus conclusiones e impresiones, están de acuerdo con todas?. Lo que nos muestran al final creemos que nos ha pasado a todos y sobretodo con las compañias telefónicas, una muestra más de que no se pueden sustituir los recursos humanos o no?

  2. comunepersoal3

    La verdad es que no habiamos pensado en contextualizarlo, ya que buscamamos dar un contraposicióin que consideramos interesante sobre dos conceptos que consideramos importantes, ya que eso se nos alejaria un poco del objetivo que buscamos. Sobre las conclusiones las consideramos muy interesantes y no queriamos mostrar una opinión respecto a ellas para que cada uno lo interprete ya que creemos que en este TGP es más importante dar información a mayores y no interpretarla más de lo debido para que cada uno saque sus propias conclusiones.
    Es evidente que los recursos humanos son insustituibles, sea en el medio que sea, aunque alguna vez todos hayamos dudado si eso es así.
    TGP 3P

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: