Como a comunidade accede á radio.

 Radio Kalewche, radio comunitaria da patagonia arxentina, conta cun colectivo estable de persoas que coordina e xestiona a emisora.  Calquera veciño ou grupo de veciños poden presentar propostas e participar. Tan só fai falta ter unha idea e en Radio Kalewche poderase levar a cabo. Non importa tampouco que non se saiba facer radio, dende a emisora axudan ós interesados con talleres e cursos.  Iso si, para formar parte do equipo estable da radio é preciso facerse membro da Asociación Kalewche.

Así mesmo, a radio recibe colaboración externa e voluntaria de persoas locais  como de xente doutras partes do país e, inclusive, de outros países. Colaboracións que adoitan ser en forma de columnas radiais ou programas enlatados realizados para esta emisora.

Pola súa parte, Radio Roncudo, radio comunitaria da bisbarra de Bergantiños, ao igual que no caso arxentino, para entrar a formar parte de radio Roncudo debe serse socio da Asociación de Veciños de Corme. E, unha vez aí, todos os que fan radio pagan unha cota mensual de 15 euros para mantela.

 Paula Vázquez López CL4x

Posted on 3 Maio, 2011, in Documentos and tagged , , . Bookmark the permalink. 5 Comentarios.

  1. Andrea Fernández Alejandre

    Está muy bien que existan este tipo de emisoras. Hay gente que quiere decir o denunciar algo y los medios de comunicación callan sus voces. Muchas personas verán en esas radios una oportunidad para, por fin, denunciar temas que pueden interesar a más gente. Creo que esto enlaza perfecctamente con el tema de las emisoras locales y canales de televisión locales. Los medios de comunicación generales no pueden dar cabida a todas las opiniones… pero los medios locales son una muy buena ventana para los habitantes de una aldea, una parroquia…

    Andrea Fernández Alejandre, GI2, 2A1, 2G

  2. Cao González

    Más bonito que interesante. No me gustaría entrar en considreciones sobre si esto va o no en detrimento del profesional de radio. Sin saber si esta radio esta sujeta a algún tipo de línea editorial o interés empresarial, me parece de los más acertado que todo el mundo pueda expresarse libremente. Ya que, en mi opinión, todo el mundo tiene algo que decir o contar. Espero que no se trate de una forma de llamar la atención de la audiencia con la gente más “especial” de la localidad.

  3. Cristina Martínez Carou GI3

    Desde luego toda una plataforma defensora de la libertad de expresión, y es que cada ser humano tiene su propia historia que contar. Y para aquellos que nunca han participado en un programa de radio, también puede ser una experiencia de lo más divertida.

    Me surgen dudas de cómo se mantiene Radio Kalewche, ya que mencionáis que Radio Roncudo la sustentan los propios participantes, pero de la primera emisora no decís nada. Porque está bien que se defienda la libertad de expresión y de que existan estos tipos de alternativas, incluso de que los profesionales que trabajan allí ayudando a los ciudadanos de a pie a hacer sus propios programas lo hagan de forma desinteresada y gratuita, pero toda actividad tiene sus costes económicos. Así que, ¿quién los sufraga?

    Un saludo

  4. Un pouco en desacordo cos meus compañeiros considero que esta iniciativa é mais que interesante. Como comentaba no debate dos medios comunitarios, considero que estes son chaves para o desenvolvemento dunha correcta comunicación dentro da comunidade e, en consecuencia, para o exercicio da cidadanía comunicativa. Os medios comunitarios coma Radio Roncudo ou Radio Kalwche nacen no seo da comunidade para dar resposta aos seus intereses e necesidades comunicativas. Así mesmo, serven para reforzar a cohesión e sentimento de identidade desa comunidade. Malia que non se trate de profesionais da comunicación, penso que ofrecer aos veciños oportunidades coma estas é canto menos unha boa idea.

  5. Javier González Penedo

    Poden xurdir voces que consideren esta práctica un mecanismo de dobre fío. Patente resulta o enorme beneficio que trae consigo a posibilidade de brindarlle a oportunidade de expresar as súas opinións e pensamentos á colectividade, mais tamén quizais se debería poñer un límite claramente constatado que sempre denote, coa suficiente conveniencia, a figura de quen é realmente un profesional da comunicación de quen non deixa de ser un cidadán máis. “Pluralismo” si, pero non infinito.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: