¿Hay sitio para Turquía en la UE?

Una vez que ya hemos asistido a las jornadas de Debate de SODECO procedemos a contároslas de la mejor manera posible. Antes de nada y para que a nadie le pille de nuevas esto que voy a contar os dejo el link donde explicamos de qué se trataba nuesta colaboración en este grupo. Podéis acceder pinchando sobre estas palabras.

El tema de estos debates era si Turquía debe entrar o no en la Unión Europea y escuchamos miles de argumentos, que si la educación, que si la sanidad, que si criterios de Copenhague, la pobreza, la historia, opiniones de otros países, etc.

En la primera de las jornadas en las que colaboramos fuimos hasta “nuestra” facultad en la que se celebraban a la par que un curso sobre retórica. Lo que hicimos fue principalmente ser los jueces de tiempo, que es muy importante ya que en caso de no haber un tiempo limitado seguro que todos los participantes se pasarían minutos y minutos hablando sin parar y argumentando de forma razonada sin tener el otro equipo la posibilidad de contraargumentar. Además del tiempo organizamos un poco el mobiliario que compone lo necesario, es decir: el atril, las mesas de los dos equipos, el proyector para el tiempo y los lugares donde se sentarían los jueces. Todo correcto. Como tarea complementaria hicimos de “aguadores”, al repartir el agua a los participantes. Finalmente se celebraron con éxito, a pesar de que nos echaron casi sin haber acabado.

Y ya pasamos al siguiente fin de semana. Esta vez habría jornada de mañana y de tarde. La matutina sería en al facultad de Derecho y la vespertina en el CMU Fonseca, que suele ser donde se reúnen una vez por semana para prepararse o para charlar sobre próximos eventos. En estas sesiones nos encargamos principalmente del tiempo, hasta que decidieron que mejor sería tener un bonito recuerdo de su participación en esa liga interna y por lo tanto nos mandaron inmortalizar algunos momentos con la cámara de fotos. Así que sí, Rosa Veiga estaría muy orgullosa de nosotros, ya que estuvimos de fotoperiodistas. Finalmente, decidieron que ejercieramos de jueces en la gran final disputada entre los dos equipos integrados por estudiantes de Periodismo, pero nuestra tarea de buscar los mejores encuadres impidió que estuviéramos al tanto de lo dicho por los equipos y que tuviéramos un favorito. Hasta aquí fue todo en esta escueta colaboración con el grupo de Sociedad de Debate de Competición de la USC de Santiago de Compostela.

 

TGP 4U

Posted on 9 Maio, 2011, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. comunepersoal3

    Moi interesante o voso traballo, a min tamén me gustaría asistir a algunha desas conferencias que tan boa pinta parece que tiveron. En canto ao tema de si Turquía debe ou non entrar na UE, persoalmente creo que si, pero sempre adoptando unhas normas básicas (refírome a economía) para evitar precisamente o que está a pasar agora, que moitos países entraron na UE sen fondos e recursos suficientes e agora pasa o que pasa, que o resto da UE debe ir en axuda deles. Isto tamén en parte é o máis lóxico, posto que si se forma unha comunidade é tanto para os momentos bos como para os malos; aínda que iso non é o que opinan países coma Finlandia e R. Unido, os cales xa están fartos de axudar a outros países con dificultades económicas. En parte teñen razón, porque se entras na UE debes cumprir cunhas normas básicas no que a economía se refire, pero tamén é necesario recoñecer que hai países que teñen un maior potencial económico que outros, polo que estes actuarán como motor económico da UE, tal e como son Francia, Alemaña, R. Unido, …

  2. Ángel Miranda Ramos

    Unha aclaración o comentario anterior é de Ángel Miranda Ramos.

  3. Lucía González

    Moi boa temática a escollida do traballo. Dende logo, se me preguntas de primeiras, diríache que, ¿por que non vou defender a entrada dun país na UE? Turquía nos últimos anos mudou moito a súa maneira de vivir e 0s seus costumes máis conservadores, digámolo asi, estase europeizando e na materia económica, eu vaticino que será un dos países que nos anos vindeiros vai dar un maior despegue. Ademais, outros países da antiga URSS coma Eslovaquia, Eslovenia, Hungría pertencen á mesma e tampouco están a vivir unha situación económica mellor que a do país turco. Penso que hai que brindarlle unha man a todos aqueles que soliciten axuda e Turquía está a demostrar día a día que quere formar parte dos 27

  4. Hadrian Diaz Fabuena

    Excelente traballo o escollido.

    No tema que vos atén, quizais a abolición da pena de morte a os avances no tema dos kurdos son factores de peso para admitir ao país turco na Unión Europea, pese a ter en conta que ese país pertence realmente a Asia e non a Europa (a fin de contas ése argumento xeográfico é o último de peso que queda).

    De todas formas, a opinión é de cada un, e a palabra final corresponde á UE, todo se verá

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: