La historia negra del Real Madrid

Coincidiendo con el aniversario de los 110 años de historia del Real Madrid CF, he decidido dedicar mi post semanal a comentar un libro que habla de esta “legendaria historia” del equipo blanco pero observándola desde otra perspectiva, La historia negra del Real Madrid.

Libro del periodista deportivo Fernando Carreño cuenta con un prólogo del legendario jugador búlgaro del FC Barcelona y ardiente antimadridista Hristo Stoitchkov. La obra realiza una visión cronológica de todos aquellos acontecimientos que han servido para fomentar un antimadridismo enorme por todo el panorama nacional de aficionados a equipos diferentes que el propio Real Madrid.

Pocos meses después de su creación en 1905 comenzaron a aparecer los problemas a los que recurre el autor a lo largo de la obra. Otro equipo de la capital, el “Moncloa”, decidió retirarse del campo en pleno partido ante el Real Madrid por la imparcialidad del arbitraje comenzando así uno de muchos escándalos existentes en los años posteriores.

En plena dictadura franquista, Francisco Franco decidió adoptar al Real Madrid y al madridismo como forma de consolidar su “ejemplo” y expandirlo por Europa, fue en Europa donde llegaron sus mayores éxitos con 5 Copas de Europa consecutivas, campeonatos en las que participaban 8 equipos de menor nivel a pesar de que se expongan esas copas con tanto orgullo como las conseguidas “en color”.

Además de lo mencionado anteriormente el libro trata temas tan polémicos como el fichaje frustrado de Di Estéfano por el FC Barcelona, la eliminación de un contrario por protestar en una ronda europea o la inhabilitación de un descenso a segunda división por problemas económicos tras la construcción del actual estadio del Real Madrid, el Santiago Bernabeu.

Libro recomendado a todos aquellos que quieran conocer la verdadera realidad de un club de ¿110 años de leyenda?

Para rematar dejo un enlace sobre un montaje humorístico relacionado con el tema del libro, espero que os guste.

http://limonlimonero.blogspot.com/2011/12/sadadoreal-madrid-barsa-en-caba.html

Domínguez Rodríguez M.      S2A2

Posted on 7 Marzo, 2012, in Sen clasificar and tagged , , , . Bookmark the permalink. 9 Comentarios.

  1. Dapía Freitas, S1B

    Pregúntome porque afirmas tan convencido que ese libro conta a verdadeira realidade do Real Madrid. Quizais o libro é un ataque por parte de Stoitchkov debido ao que afirmabas, que é un ardente antimadridista. Permíteme decirche que non me gusta nada o teu post, por razóns obvias.

  2. Manuel Domínguez Rodríguez

    Desilusioname moito que non che guste meu post María, é unha peniña. Eu só falei sobre un libro relacionado cos 110 anos de historia do Real Madrid, nel Stoitchkov é o que escribe o prólogo, no todo o libro…e aporta a súa opinión o demáis e redactado`por un xornalista deportivo, non estou dicindo que todo sexa verídico, senón o que pon o libro.

    Grazas

  3. Dapía Freitas, S1B

    Perdón, pero saiume a túa firma no post. Dicía que me da o mesmo, que para rajar do Madrid está todo o mundo moi disposto.

  4. Manuel Domínguez Rodríguez S2A

    Normal, é un equipo odiado por case todo o mundo

    • Dapía Freitas, S1B

      Será odiado por ti. Estou segura de que hai máis xente que o ama que xente que o odia. Noto certa irascibilidad nos teus comentarios, non te piques 😉

      • Manuel Domínguez Rodríguez

        Irascibilidad miña? que va muller jajaja se isto é a salsa do fútbol! E o madrid ten millóns de fans por todo o mundo, moito máis que antimadridistas está claro, pero en España non o teño tan claro…

  5. O Madrid é o equipo máis odiado de España, e sobre todo por estas cousas que contas… hai multitude de cousas ao longo de 110 anos que provocan ese odio.
    Despois chámanlle señorío… JA

  6. Manuel Domínguez Rodríguez

    Claro que é o equipo máis odiado de España porque o odia toda a España que non é do Madrid, estar ligado a ditadura franquista non o axuda nada…

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: