“ProT: Bailaches Carolina, bailei si señor…”

Continuando con nuestro trabajo de TS la semana pasada, en concreto el jueves, hemos visitado con ATEGAL el centro Cottolengo. Este lugar alberga a minusválidos “de gravedad”, de tal forma que nuestra visita junto la de Fátima y Míriam además del resto de asociadas de ATEGAL es una novedad para los enfermos. Llegamos puntuales a la cita con Iván Varela, miembro del GOBE que le toca supervisar nuestros progresos. Al momento apareció la expedición ATEGAL. Nos enfrascamos en la tarea. No es una situación cómoda, pero hay que demostrar entereza. Globos en mano, sonrisa en la boca y alegría en el cuerpo. Nos conducen al salon de actos, en donde van llegando a cuentagotas las enfermas. Al final nos tocó ejercer de animadores, poner nuestro grano de arena para que ese día fuera inolvidable. Repartimos los globos, jugamos con ellos, animamos, bailamos, cantamos y hasta “peloteamos” con ellos. Hora y media más tarde tocó poner fin. Los internos  del centro del Cottolengo nos lo agradecieron, sabemos que ha sido un día inolvidable, en especial para alguna de las participantes que no pararon de pedirnos bailes con música de David Bisbal, Civera y compacompañía. Algunos pudieron participar más activamente en las actividades. Otros, por desgracias de la vida, no pudieron pero según nos han afirmado las enfermeras ha sido un soplo de aire fresco para su rutina diaria. Este jueves, más.

Martínez Montero, S2C, 3A2

Posted on 28 Marzo, 2012, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 8 Comentarios.

  1. Anxela Pedrouso Areán

    Sen menospreciar o labor que están a levar a cabo o resto dos grupos, esta actividade que estades a facer vos merece un forte aplauso. Estou coma quen di sen palabras xa que todo serían louvanzas, penso que esas persoas tiveron fermosos soños xa que dalgún xeito vos devolvéschedes a alegría aínda que só fose por uns instantes. O dito, sen palabras…

  2. Un bon labor social, sen dúbida, veremos como o axeitamos ao sentido da materia e á comunicación. Aínda que a gholpe de David Civera, preferiría o Bailaches Carolina, máis tradicional, e mellor música.
    Martínez Hermida CIC

    • Óscar Martínez

      Axéitase porque agora nos toca facer as correspondentes notas de prensa e demáis, que ao estar dentro da propia actividade permítenos entrar en máis detalles ou pequenos recunchos que poderían pasar inadvertidos. A música escolléronna as enfermeiras, non nos deixaron facer de DJs, pero déixolle a canción de Bailaches Carolina nesta ligazón

  3. Lara Lozano Aguiar

    E moi bo participar en actividades nas que poidamos botar unha man e que mellor que sacando un sorriso e axudándonos do baile pero daí tedes que sacar algo da comunicación en limpo que penso que non é nada doado. Igual nos pasou a nós cando participamos nos talleres con enfermos de Alzheimer, foi unha experiencia moi positiva e vimos e achegámonos á realidade máis iso para nós só foi unha fase previa para conseguir saber como actúa a xente que traballa con esas persoas e tamén como se comportan os doentes.

    • Óscar Martínez

      Claro que si, aparte que ao estar con eles, dentro do entramado da actividade, podes logo comunicar mellor o feito.

  4. Óscar Vallo Mirás

    Me parecen muy interesantes las labores que estamos realizando en nuestros proT ya que de alguna manera nos acercan a una realidad con la que no estamos familiarizados. Unos más que otros. Sería interesante que aportaras algún matiz de como habéis llevado a cabo, o como habeis enfocado esta visita en lo que respecta a la comunicación.

    • Óscar Martínez

      A partir del Post de esta semana empezaremos a tocar estos temas, hasta ahora solo hemos descrito como han sido las actividades en las que nos tocó enfrascarnos.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: