Pasión, lluvia y decepción en Semana Santa..

  Semana Santa. Días de pasión, rezos, capuchones, cofradías, costaleros y  gente ansiosa por ver a sus santos después de un año de espera. Es increíble la devoción por la espera de mucha gente, sobretodo en el sur de España, en Andalucía, con sus múltiples cofradías y fiestas en cada pueblo, donde la Semana Santa está instalada desde hace siglos y parece una religión en si misma. Pero en estos días, donde la sequía y la lluvia escaseaba, llega Semana Santa y se cumple el refrán: ” Abril, aguas mil”, curiosamente más en el sur, que en el Norte, durante los lunes 2, martes 3, y miércoles 4, llovía a mares y retrasaba procesiones en Sevilla, Córdoba, Huelva, Granada, etc, mientras en Ferrol, Valladolid y León aguantaban algo más la lluvia.

Menos mal que el tiempo dio algo de respiro a los centenares de miles de fieles, que en Andalucía al menos, llevaban esperando más de un año, ya que la lluvia también fastidió la Semana Santa del 2011. En esta ocasión al menos fue parcial,    la lluvia hizo acto de presencia en diferentes capitales de provincia, pero no todos los días y los fieles pudieron ver con pasión y ferviente admiración, los pasos por los cuales esperan todo el año. Es curiosa la admiración, para toda la gente, ya que no atiende ni a sexo, ni religión, incluso gente que no se considera religiosa, admira y acude cada fiel a esta tradición tan típica española. Es una tradición que está arraiga en todos los rincones de la península, teniendo hueco también en el norte, con su máximo esplendor en Galicia, con Ferrol y Viveiro como exponentes declaradas ambas Fiestas de Interés Turístico Nacional.

 

 

La lluvia dio algo de respiro este año, esperemos que durante unos días se retrase  y llueve al término de la Semana Santa, para así poder dejar en paz a todos, a los que quieren lluvia, y para los seguidores de los pasos que así podrán ver a sus imágenes un año más. Así tenemos la fiesta en paz, otro año más..

http://www.abc.es/videos-es

http://www.abc.es/20120402/sociedad/abcp-lluvia-desluce-sevilla-primeras-20120402.htmlpana/20120407/pasion-devocion-lluvia-procesiones-1551869700001.html

 

Iván Cernadas, S3F

 

Posted on 8 Abril, 2012, in Sen clasificar and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Anxela Pedrouso Areán

    Ben é certo que a devoción que senten no Sur é moi profunda, eu diría que incluso extrema. Mais non estou de acordo cando dis que “Menos mal que el tiempo dio algo de respiro”. ¿Estamos tolos? Coa sequía que estamos sufrindo e as posteriores consecuencias no estío, que estarán moito máis agravadas pola situación climatolóxica ninguén pode dicir que é bo que deixe de chover. A chuvia é necesaria nestes próximos meses e aínda que sabemos que non podemos cumplir as expectativas precisas como para ter un abastecemento futuro estable non podemos renunciar nin a unha soa pinga de auga. Está ben que cada un se manifeste polo que considere oportuno e xa non digo que querer que chova é un egoísmo ateo e en contra das tradicións de Semana Santa, como pensan moitos. Porque ó fin e ó cabo esa chuvia que tanto rexeitan é precisa para toda a Península, tanto crentes coma non crentes.
    Ademais, non debemos esquecer (e isto é moi importante) que a Semana Santa ten as súas raíces na danza da chuvia polo que queixarse dela carece totalmente de sentido.

    • Iván Cernadas S3F

      En resposta a túa resposta non estou de acordo que digo que deixe de chover por un rato. Sen tratar de pensar que a Semana Santa foi fai tempo, sempre queda Abril, Maio, e Xuño, tempo dabondo pra chover, como está a acontecer. Digo parar de chover, por un rato para a lo menos que xente que fai un ano non puido ver as suas imaxes, as vexan por eles ( e tendo en conta, que penso coma ti que no sur as veces o viven excesivamente, eu diría incluso a veces demasiado), refirome a unha tregua de horas, que non de días. Por que sempre que penso na Semana Santa, me ven a imaxe da choiva. e que eu saiba o orixe da Semana Santa foi a Pascua, a resurección e a morte de Jesús. Ou polo menos a cristiana.¿Non si?
      Ivan Cernadas, S3F

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: