Buscando respostas entre a poboación

Como complemento para a  realización do noso traballo TS, fixemos unha serie de enquisas a pais e nais de nenos de entre 5 e 17 anos para valorar o uso que estes facían das novas tecnoloxías e sobre todo para descubrir como influían na súa comunicación. Decidimos movernos por distintas zonas para promover a diversidade da nosa enquisa. Para isto fixemos enquisas pola zona vella de Santiago, pola zona de Vigo e por último por parques infantís de distintos lugares de Santiago. Unha vez analizadas as respostas dos enquisados chegamos a varias conclusións: o 100% dos enquisados afirmaban que os seus fillos posuían ordenador  ou videoconsola na súa habitación, sen embargo poucos tiñan televisión nela pero si noutro lugar do fogar; os nenos usan o ordenador unha media dunha hora e media diaria, con algunhas escasas excepcións que so o usan os fins de semana; a maior parte dos pais enquisados non lles poñen limites aos seus fillos xa que non consideran que as novas tecnoloxías inflúan negativamente no seu comportamento e o emprego das novas tecnoloxías comeza a facerse máis elevado a partir dos 8 anos. Grazas a este traballo de campo puidemos achegarnos máis a realidade actual e así complementala coa teoría que posuiamos.

Díaz Leal, Carla; S1D, 2A1

Posted on 22 Abril, 2012, in Sen clasificar and tagged , , . Bookmark the permalink. 6 Comentarios.

  1. Arantxa Álvarez Bao; S1D, 1A3

    Sorprende la diferencia entre unos casos y otros. Desde niños que supuestamente no tocan estos aparatos, hasta niños de 2 años que juegan con el iPad (por poner casos extremos). Aunque parecía que mucha gente quería ocultar un poco la realidad, todas las madres eran unas maravillosas controladoras… Pero, finalmente, los resultados no se desviaron mucho de lo que esperábamos.

    • Si la verdad es que tras realizar las encuestas los resultados obtenidos fueron sorprendentes.Yo creo que se notaba mucho cuando un padre se sentía incomodo respondiendo y trataba de restarle importancia al asunto de que su hijo se pasara muchas horas con estos aparatos.

  2. Hoxe en dia os nenos non saben xogar con algo que non sexa un trebello tecnolóxico e o peor e que os pais non contribúen a iso. As enquisas creo que estaban claras vendo a publicidade que hai hoxe e os pouco atentos que están os pais á educación dos seus fillos. Logo queixanse de que son agresivos…

    • Lo cierto es que los padres le restaban importancia al asuntos de los aparatos tecnológicos e incluso a algunos nos miraban de manera extraña cuando les preguntábamos si considerábamos que el uso de estos influía en su comportamiento. Las encuestas fueron de gran ayuda en nuestro trabajo.

  3. Estoy de acuerdo con Arantxa. Cuando realizamos la encuesta muchas madres se mostraban “orgullosas” del poco tiempo que sus hijos pasaban delante de las pantallas y todas afirmaban que controlaban el tiempo de los niños al jugar. Sin embargo, después de conocer casos más concretos, creo que la realidad es un poco diferente y que el uso de las nuevas tecnologías aumenta con el paso de los años y no siempre se controla su el tiempo de juego.

    • Si, muchos de los padres taparon un poco la realidad y le restaron importancia al asunto. Sin embargo sus respuestas también nos fueron de gran ayuda para contrastar información.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: