La estragegia de Sherezade

Son as victorias electorais froito dun bo uso do relato? Segundo Christian Salmon, autor deste manual, non o 100%, mais si que o condicionan en gran medida. Segundo se comenta neste libro, é a batalla de historias, e non do debate sobre as ideas, o que determina a reacción dos votantes ante unha competición presidencial.

As boas historias, a capacidade de conmover ó público, de espertar reaccións a través de relatos persoais determinan a elección dos votantes o día dos comicios. Unha forma de carisma cuxas raíces xa non se atopan na historia colectiva, senón na biografía e nas cualidades persoais do líder político. Así, conquistando corazóns e mentes, políticos coma Kennedy, Barack Obama ou Hilary Clinton buscan a captación de votos dun xeito máis literario ca político.

Fernández Fernández, S2B, 2A3

Posted on 24 Abril, 2012, in Sen clasificar and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Lara Lozano Aguiar

    O que importa é convencer á xente. Ter unha boa campaña electoral e saber convencer é o meolllo dentro das eleccións. Dentro dos partidos este tema estúdanse moito porque é co que poden chegar as ser os que mandan. Toda disciplina ten o seu lado literario.

  2. Eu son das que pensan que unha boa historia pode facer gañar máis votos ca calquera campaña ou mesmo un cheque bebé. Conseguir empatizar co público non é unha tarefa sinxela. Moi pouca xente consegue aglutinar masas tan heteroxéneas e só a traves dunha historia, da literatura, en definitiva, a xente é capaz de converxer.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: