“Storytelling”

 A obra supón un percorrido por diversos exemplos de como o “storytelling”, é dicir, a arte de contar historias, tense instalado neste mundo globalizado ó servizo dos intereses dos gobernos e das grandes empresas, sen que apenas nos deamos de conta. Así, neste xeito de comunicación, o fluxo é unidireccional, pois non é o receptor quen constrúe a historia, senón que esta xa vén prefixada en función dos intereses do emisor. Nese senso, a frase de James Carville, asesor de campaña de Clinton, resume perfectamente o espírito do libro e do “storytelling”: “Eles contan unha historia, nós recitamos unha ladaíña”.

Fernández Lema, S2B, 2A3

Posted on 24 Abril, 2012, in Sen clasificar and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Lara Lozano Aguiar

    Sobre este tema fixen eu tamén un post. É algo que me chamou a atención dentro dos materiais que ten a asignatura de comunicación interpersoal e comunitaria.

  2. Sen dúbida é un tema moi interesante, e recoméndoche o libro para que poidas ampliar máis os teus coñecementos sobre o mesmo. Lin o teu post, e a verdade é que tamén me gustou moito. Dende logo que aínda queda moito camiño por percorrer no eido do Storytelling!

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: