Posted on 25 Abril, 2012, in Sen clasificar and tagged Curso 2011-2012, internet, Política, Red Social, TS. Bookmark the permalink. 5 Comentarios.
Pescuda no blog
Canal BCP
Frases para o recordo
"Poderíase relacionar, neste caso, a confianza coa calidade da investigación: canta máis confianza, máis intercambio de información e, polo tanto, un resultado máis rico, variado e mellor contrastado". (CAAMAÑO DEUS, SOFÍA 151.B02)
“Es increíble que aún en pleno siglo XXI la imagen que se comunique de la mujer sea la de una delicada ninfa que se acicala, decora la casa de rosa y adelgaza por el camino. Este tipo de revistas han creado la propia personalidad de las mujeres. Obviamente, los factores históricos son los que más influyen; pero estamos ayudando a perpetuarlos. Vivimos en una comunidad donde muchas personas aún consideran que estamos aquí para gustar". (ARIAS RIAL, ARIADNA 151.F03)
O máis visto
Comentarios recentes
- Lupe en Encuentro con Carlos Álvarez, Colegio de Psicólogos de Santiago
- Luis Manteiga Pousa en W. Benjamin define a el “Flâneur”
- Lupe en Encuentro con Carlos Álvarez, Colegio de Psicólogos de Santiago
- Culo de Maria bugarin morais rico con cmen en el anito abierto en La importancia de pertenecer a un grupo
- chimbote grande en La importancia de pertenecer a un grupo
- d-vers gallery en Page One: Hasta el más grande puede llegar a caer
- Mikel en Internet, ¿amigo o enemigo?
- cerack meteteundedo en La importancia de pertenecer a un grupo
- cerack metete en La importancia de pertenecer a un grupo
- cerack metete en La importancia de pertenecer a un grupo
Outro síntoma máis do problema comunicativo da clase política. Con este tipo de cousas perden cada vez máis a súa credibilidade. Dáme igual que Mariano Rajoy non teña Twitter, pero se o ten que sexa el quen esgota os caracteres, e non un mandado. É certo que iso tamén pasa a miúdo cos discursos políticos, que hoxe en día consisten en ler a golpes de voz un texto que alguén escribiu para a ocasión. É unha pena. ¿De verdade non hai xente capaz de poñerse diante dun atril e deixar a centos de persoas coa boca aberta? Si, pero esa xente non é política, porque a política agora é populismo. O que hai é cada vez máis ruído que ten que soar cada vez máis alto para destacar por enriba do resto. Aquí todo se rexe por falar máis alto, e non máis claro. E, berro tras berro, a poboación vai enxordecendo.
Bo traballo, compañeir@s!
Gracias polo teu comentario, Olalla! A verdade é que a última frase encantoume e ten toda a razón. Parece que ten razón o que fala máis alto, e iso non debera ser así. En realidade quen máis mérito ten é o quen realmente elabora os seus discursos, xa sexa para dicir nun mitin ou nas redes sociais, Ese sempre vai ser o máis honesto, o político que realmente diga o que pensa, e non o que queren que diga…
Está claro Olalla, si algo hemos aprendido trabajando con este tema es que en nuestro país, salvo raras excepciones, los políticos no es que no sepan manejar las redes sociales, sino que ni se lo proponen, como tu bien dices, parece que aquí con gritar más alto que los demás llega, ¿a donde estamos llegando?
Interesante saber que nuestra clase política, esos que están por encima del bien y del mal, tienen la misma idea de comunicar que un pato de hacer zapatos. En fin, sigamos consumiendo en asesores y equipos que gestionen las redes sociales. Gracias por confirmar lo que se sospechaba.
Pois si, a verdade é que nós xa tiñamos bastantes sospeitas á hora de formular as nosas hipóteses, e estas fóronse confirmando a medida que avanzabamos o traballo. O final, a cousa está aínda peor do que pensabamos… pero bueno, probablemente isto sexa inevitable na política do marketing na que vivimos.,,