“Conclusiones del TS, S2B. Políticos y las redes sociales”

Y por fin hemos terminado, con mucho trabajo e investigación hemos acabado nuestro trabajo con el TS, sobre la actuación y desenvolvimiento de nuestra clase política gallega con las todopoderosas redes sociales.

Sacando ya las conclusiones finales sobre nuestro trabajo durante todas estas semanas, lo primero que hemos de decir es que la idea de que los políticos utilizan habitualmente estos medios sociales para captar votos es totalmente desacertada. El verdadero trabajo en estas redes casi nunca es realizado por los propios políticos, sino que hemos confirmado la total falta de interés por su parte, al dejarle el manejo de las múltiples redes sociales a sus asesores o ayudantes, que la mayoría de las veces no consiguen realizar este cometido con éxito.

Con este trabajo hemos aprendido sin duda que desgraciadamente, nuestra clase política está a años luz de la buena utilización de estos medios sociales, y sinceramente, no creemos que esto mejore a corto plazo. Por lo demás, ha sido muy interesante indagar en este curioso tema y esperemos que os guste.              S2B

Domínguez Piñeiro

Fernández Lema

Fernández Fernández

Leiro Magdalena

García Varela

Montes Mariano

Posted on 25 Abril, 2012, in Sen clasificar and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 5 Comentarios.

  1. Olalla Liñares

    Outro síntoma máis do problema comunicativo da clase política. Con este tipo de cousas perden cada vez máis a súa credibilidade. Dáme igual que Mariano Rajoy non teña Twitter, pero se o ten que sexa el quen esgota os caracteres, e non un mandado. É certo que iso tamén pasa a miúdo cos discursos políticos, que hoxe en día consisten en ler a golpes de voz un texto que alguén escribiu para a ocasión. É unha pena. ¿De verdade non hai xente capaz de poñerse diante dun atril e deixar a centos de persoas coa boca aberta? Si, pero esa xente non é política, porque a política agora é populismo. O que hai é cada vez máis ruído que ten que soar cada vez máis alto para destacar por enriba do resto. Aquí todo se rexe por falar máis alto, e non máis claro. E, berro tras berro, a poboación vai enxordecendo.

    Bo traballo, compañeir@s!

    • Gracias polo teu comentario, Olalla! A verdade é que a última frase encantoume e ten toda a razón. Parece que ten razón o que fala máis alto, e iso non debera ser así. En realidade quen máis mérito ten é o quen realmente elabora os seus discursos, xa sexa para dicir nun mitin ou nas redes sociais, Ese sempre vai ser o máis honesto, o político que realmente diga o que pensa, e non o que queren que diga…

  2. Miguel García Varela

    Está claro Olalla, si algo hemos aprendido trabajando con este tema es que en nuestro país, salvo raras excepciones, los políticos no es que no sepan manejar las redes sociales, sino que ni se lo proponen, como tu bien dices, parece que aquí con gritar más alto que los demás llega, ¿a donde estamos llegando?

  3. Óscar Martínez

    Interesante saber que nuestra clase política, esos que están por encima del bien y del mal, tienen la misma idea de comunicar que un pato de hacer zapatos. En fin, sigamos consumiendo en asesores y equipos que gestionen las redes sociales. Gracias por confirmar lo que se sospechaba.

    • Pois si, a verdade é que nós xa tiñamos bastantes sospeitas á hora de formular as nosas hipóteses, e estas fóronse confirmando a medida que avanzabamos o traballo. O final, a cousa está aínda peor do que pensabamos… pero bueno, probablemente isto sexa inevitable na política do marketing na que vivimos.,,

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