Europa destroza líderes

La crisis estos años en Europa no da respiro, ni a los líderes europeos. Ayer en Francia, se acabó la pareja más famosa europea, el eje Paris-Berlín, Merkel y Sarkozy o mejor dicho Merkozy, ahora tendrá que ser Merkhollande. Ayer domingo, el socialista Hollande derrotó en segunda ronda, de las elecciones generales al hasta ahora presidente Sarkozy. Ni su mensaje caló entre la derecha más extrema partidaria de Le Penn, ni entre los indecisos, ya que estas elecciones contaron con una amplia participación. Y en Grecia, también ocurrió más de lo mismo, ganaron los 2 partidos más votados en las elecciones anteriores, sin embargo no les da ambos para hacer coalición entre ambas para asegurarse lo más de 300 del gobierno heleno. El aumento de partidos pequeños, y extremistas dan una idea de lo cabreado que pueden estar los griegos, el socialismo llega a Francia después de 17 años.

El lenguaje déspota y ambicioso de Sarkozy, no cala entre el gran publico. Ofrece una imagen más humilde y no tan visceral, que  usa un lenguaje más directo y cercano, que conecta con el gran público. Dicen que es este carácter, el que le ha dado los votos de la gente, que se ha ganado a los franceses por su cercanía,  este cambio de registro también ha calado entre los líderes europeos, incluso Merkel parece que ha cambiado de opinión y dará su apoyo a Hollande en las próximas reuniones. Sabe que lo necesita y Hollande le ha tendido la mano. ¿Lenguaje cercano o cambio?¿O ambas cosas? Sea lo que sea, tanto el Francia, Grecia, en Italia con los tecnócratas y en España con Rajoy, los líderes europeos no aguantan un asalto en el ring.

http://www.rtve.es/noticias/20120506/vivo-electoral-hollande-franceses-han-elegido-cambio/522408.shtml

http://www.lefigaro.fr/flash-eco/2012/05/07/97002-20120507FILWWW00525-il-n-est-pas-possible-de-renegocier-le-pacte-budgetaire-europeen-berlin.php

Iván Cernadas S3F,GOBE

Posted on 7 Maio, 2012, in Sen clasificar and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Eu diría que quen destroza líderes é a crise. O groso da cidadanía, sen grandes coñecementos de política, adoita buscar un culpable ás situacións adversas. Para os problemas complexos adóitanse buscar explicacións simples, e, neste caso, son os mandatarios que se atopan no poder os culpables da mala situación económica. Do mesmo xeito, as crises adoitan ser o caldo de cultivo para a proliferación de populismos e nacionalismos varios, como se acaba de comprobar no ascenso dos partidos radicais en Grecia e Francia. Nese último país, Sarkozy acabou sendo vítima do seu propio ego, ó fartarse a sociedade gala do discurso prepotente do pequeno mandatario. Porén, non creo que isto supoña un gran cambio xeopolítico na Europa actual: Merkel e Hollande están condenados a entenderse, por riba das difererenzas ideolóxicas -que as hai-. Pasou con Miterrand e Kohl e con Chirac e Shröeder, e esta vez non ten por que ser distinto. Estaremos antentos ó que pase.

    • Iván Cernadas S3F

      No inicio do artigo comezo dicindo precisamente, iso que é a culpa da crise. E por iso, é que Europa destroza líderes. O motivo a crise, estou dacordo contigo no que o groso da cidadanía, non ten moitos coñecementos de política. Buscar un culpable, penso que é endémico do ser human, coa mesma son os responsables os dirixentes que votamos, son eles os líderes os que teñen que buscar problemas e solucións a crisis. E se non responden (como creo que non fixeron), está ben recordarlle cada catro anos, aínda que en Francia sexan 5, que se non os queremos podemolos quitar do camiña. Por que igual a xente, non coñecera de política, pero si saben cando están cansos de algo ou non. Igual que aquí en España, que temos o que merecemos. Pero esa é outra historia.

      Iván Cerndas S3F

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: