Los más pobres del Erasmus

España es el país que más estudiantes Erasmus acoge, y también el que más estudiantes envía al extranjero. Este dato es conocido por muchos, pero lo raro es que también somos los que menos ayuda económica recibimos de esta beca, ya que la media es de 133 euros mensuales para cada estudiante en el extranjero. La comisión europea presume de las cifras, de los muchos estudiantes que se benefician del Erasmus, pero apenas mencionan que no tienen suficiente capacidad para cubrir las becas de todos los estudiantes que las consiguen, que a día de hoy es de casi 3 millones. Este año se cumplen 25 años de la creación de la beca, que permite vivir una experiencia en otro país europeo y además mejorar idiomas, pero cada vez serán más los que la solicitan y cada vez menor la remuneración.

Lo que me sorprende, y no me explico, es porqué el país que más estudiantes acoge y más envía, es precisamente el que menos dinero recibe. Creo que si tan orgullosos están en la Comisión Europea con la beca, deberían ayudar más a un país con tanto peso en el programa, ya que estamos funcionando como pieza clave.

Molina Martínez-Risco, S2D

Posted on 9 Maio, 2012, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. Lara Lozano Aguiar

    En tema de becas máis vale non abrir a boca porque en breves vannolas quitar todas. Ademais España non só ten un retraso niso, se comezas a enumerar cousas nunca acabas. É bo reivindicar este tipo de temas pero penso que sería mellor comunicar estas represalias aos gobernantes.

  2. Beatriz Yáñez Castro

    Descoñecía que eramos os que menos cuantía económica en becas Eramus recibimos. Vaia, se tamén nisto imos por detrás! Como ben di Lara, pouco queda das becas, agora o diñeiro irá para os bancos, os ricos…xa se sabe, non interesa que haxa unha democratización da universidade. En fin…

  3. Anxela Pedrouso Areán

    É moi inxusto todo isto, cando me enterei da beca que lle dan ós erasmus e compareina coa que teñen os sénecas (500€ mensuais + 120/200 pra viaxe que ogallá caia algo para a miña carteira) non entendín nada. Hai países en Europa moitísimo máis caros ca España e cos que ca beca erasmus non podes vivir, en cambio en Santiago de Compostela con eses 500 euros de séneca vives e aínda saes gañando. Non ten lóxica ningunha. O único que se me pode ocurrir é que os cartos quedan en España e por iso dan máis, porque non saen do país. O que estou segura é que se o final me dan a beca pra ir a Sevilla económicamente compesaralle á miña familia mandarme máis lonxe.

  4. Jacobo Molina Martínez-Risco

    Exacto, al final que te den o no la beca va a dar igual. Es lo que digo en el post, nosotros somos un país mucho más barato y somos los que mas estudiantes acogemos, pero también somos los que más viajamos y nos dan menos dinero para vivir en países más caros…en fin, que nadie nos toma en serio.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: