A comunicación organizacional de Coca-cola
A clave do éxito dunha empresa baséase nun bo sistema de comunicación organizacional que, para seres óptimo, debe estar cimentado cunha boa comunicación interpersoal (entre directivos, empregados e ambos).
Por que? A comunicación organizacional consiste na emisión e recepción de mensaxes dentro dunha organización (xeralmente complexa como é o caso de Coca-cola), a tres niveis: operacionais, reglamentarios e de mantemento.
A min gustaríame centrarme no eido do mantemento, no caso de Coca-cola tradúcese nas campañas publicitarias. O curso pasado o meu grupo analizou a guerra Pepsi Coca-cola nas súas campañas e poidemos atopar excelentes exemplos da importancia que Coca-cola lle da á comunicación organizacional para o mantemento. Avispadas campañas en moitos casos lonxe do común que quedan nas nosas cabezas para a posteridade conseguindo a si o seu éxito grazas a esta arma mencionada do éxito no título.
A continuación destapade un pouquechiño a felicidade a modo de despedida.
Deus Rivadulla, S1E, 2A4
Posted on 13 Maio, 2012, in Documentos and tagged Consumo, Cultura, Curso 2011-2012, Documentos. Bookmark the permalink. Deixar un comentario.
Deixar un comentario
Comments 0