A comunicación organizacional de Coca-cola

A clave do éxito dunha empresa baséase nun bo sistema de comunicación organizacional que, para seres óptimo, debe estar cimentado cunha boa comunicación interpersoal (entre directivos, empregados e ambos).

Por que? A comunicación organizacional consiste na emisión e recepción de mensaxes dentro dunha organización (xeralmente complexa como é o caso de Coca-cola), a tres niveis: operacionais, reglamentarios e de mantemento.

A min gustaríame centrarme no eido do mantemento, no caso de Coca-cola tradúcese nas campañas publicitarias. O curso pasado o meu grupo analizou a guerra Pepsi Coca-cola nas súas campañas e poidemos atopar excelentes exemplos da importancia que Coca-cola lle da á comunicación organizacional para o mantemento. Avispadas campañas en moitos casos lonxe do común que quedan nas nosas cabezas para a posteridade conseguindo a si o seu éxito grazas a esta arma mencionada do éxito no título.

A continuación destapade un pouquechiño a felicidade a modo de despedida.

Deus Rivadulla, S1E, 2A4

Posted on 13 Maio, 2012, in Documentos and tagged , , , . Bookmark the permalink. Deixar un comentario.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: