Following: A arte da manipulación
Sorprende que a “opera prima” de Nolan se afaste do contido máis comercial das superproduccións que incrustarán ó director inglés na parrilla “Hollywoodiense”, aínda así é un filme con certo misticismo que vai de máis a menos e, como non, pega o xiro inesperado no tramo final, un exemplo de que a orixinalidade non sempre vai da man dos cartos. Pero este post é para relacionar o filme coa asignatura , non para facer unha pobre crítica. Ben, a manipulación é o elemento fundamental pola que se guía trama, un exemplo que expón que a confianza na relación de un ou varios entes ás veces guía as nosas propias accións, sobretodo cando existe un “lider” o cal atende a unha personalidade peculiar, única, que rompe os estereotipos (seguro de sí mesmo, sen medo, non rouba obxetos valiosos, análise psicolóxico nos seus roubos..) e outro que atende á debilidade, inseguridade, mal momento persoal (sen traballo, sen inspiración para escribir…). Así a manipulación aliméntase para conseguir o obxetivo final sempre dentro do círculo de confianza, que pouco a pouco, deixa guiarse ó débil polo “lider”, incluso intentando copiar o estilo do mesmo ( personalidade, forma de vestir…),unha peculiar forma de política.
Tomé Piñeiro, Abel
Posted on 21 Abril, 2013, in Documentos and tagged Tomé Piñeiro. Bookmark the permalink. Deixar un comentario.
Deixar un comentario
Comments 0