A pesar de todo, sorrisos

Cando cheguei a Down Galicia o primeiro que me chamou a atención foi o clima que había na recepción.  Foi un luns a primeira hora da tarde e alí xa estaban as nais cos seus fillos que estaban ansiosos por saber cales eran as actividades de ocio para o venres. Todos os mozos sorrían e achegáronse a nós para presentarse e invitarnos a ir o venres con eles as actividades de ocio. Déronlles un papel que poñía que actividade ían realizar esa semana, tocou preparar o baile de Entroido. A felicidade debuxouse nas súas caras.

Nese momento, nós tamén estábamos contentas de escoller este proxecto.

Imagen

O principal obxectivo do noso proxecto é observar e analizar as relación das persoas con síndrome de down tanto entre eles como con nós. Para iso eliximos participar nas actividades de ocio que propoña a asociación – Down Galicia – e as que propoñan os mozos e mozas.

Nós decidimos facer o proxecto en Down Galicia pero foron os propios membros da asociación, os mozos, os que nos invitaron a participar con eles antes de coñecernos e saber quen eramos.

A amabilidade, a bondade e a simpatía que comparten dinos que acertamos na nosa elección e que con esta actividade imos poder compartir moitas experiencias e aprender nós deles e eles de nós.

HERNÁNDEZ VARELA, PAULA  142.D02

Posted on 12 Febreiro, 2014, in Posts individuais and tagged , . Bookmark the permalink. 12 Comentarios.

  1. Hay poco que comentar porque apenas habéis comenzado el proyecto, pero, a riesgo de que parezca un cliché, tiene pinta de ser un tema interesante. Interesante, pero sobre todo, enriquecedor. Además un colectivo que merece más atención de la que recibe en los medios y, por el perfil que suelen tener estas personas, no parece que vayáis a tener problemas con la integración.

    ¡Mucha suerte con el proyecto!

    Estévez Ingelmo, Álvaro 141 D04

    • Estou de acordo contigo, é un tema interesante e enriquecedor para eles e para nós. En canto á integración eles acolléronnos moi ben no seu grupo.
      Gracias e igualmente.
      Hernández Varela, Paula 142.D02

  2. Las personas con Síndrome de Down son sin duda una parte de la sociedad que necesita muchísimo apoyo por parte de las personas que tenemos la suerte de no padecer la enfermedad. Es cierto que inevitablemente son personas diferentes en ciertos aspectos, pero nuestro objetivo debe ser que se sientan lo menos diferentes posible y que su integración sea la máxima posible. Asociaciones como esta ayudan de verdad a que esto sea así.
    Permaneceré atenta y vuestra experiencia será seguro muy buena. Yo tengo un vecino y amigo de la familia que tiene síndrome de down y son personas increíbles y muy cariñosas. Son conscientes del problema que padecen y aún así nunca les falta una sonrisa.

    Veiga Franco, María 143 C05

    • É certo que con apoio e ánimos poden levar unha vida practicamente normal e sobretodo disfrutar dela. Ao longo dos post iremos contando os nosos encontros con eles, pero de momento sempre nos recibiron cun sorriso.
      Hernández Varela, Paula 142.D02

  3. Titorizado 2A
    Los inicios siempre son de ilusión y si aún por encima te facilitan las cosas pues mejor. En esta entrada se inspira mucha ilusión y alegría y eso hace ver que estáis muy contentas con vuestro proyecto, cosa que me alegra.
    Estoy de acuerdo con María en que las personas con síndrome de Down son especiales y muy cariñosas. Creo que se pueden aprender mucho de ellas y de sus familias. Son personas con mucho amor que dar y la mayoría son muy inteligentes, con capacidad para hacer cualquier cosa como el resto.
    Ver lo bien integradas que están actualmente estas personas es todo una satisfacción porque hace unos 20 años atrás muy pocos pensarían en ellos para hacer un proyecto.
    Espero que aprendáis muchas cosas con ellos y que nos las comuniquéis cada semana. Ánimo.
    Delgado Méndez, Carla 141 A05

    • Esperamos seguir con esta ilusión durante todo o proxecto e aprender moito deles. E como xa puxen no comentario anterior, cun pouco de apoio e ánimo poden levar unha vida practicamente normal.
      Gracias polo ánimo.
      Hernández Varela, Paula 142.D02

  4. Tratar un tema como es el de las personas con síndrome de Down es una forma de reflejar también los problemas a los que se tienen que enfrentar las familias afectadas todos los días. Y es que en la actualidad están sufriendo continuamente recortes y más recortes en las subvenciones para conseguir que la persona perjudicada se adapte e integre plenamente a la sociedad.
    García Chouciño, Alejandro 141 C05

    • O noso proxecto estará centrado nas actividades de ocio dentro e fóra do grupo e ver así como se relacionan entre eles, con nós e con outras persoas. O tema dos recortes no se recolle na PTA, pero estate atento aos nosos post grupais por si sae este tema nalgunha conversa.
      Hernández Varela, Paula 142.D02

  5. Sin lugar a dudas, la elección del tema es algo a valorar. Trabajar con niños que sufren síndrome de Down refleja vuestra empatía con ese segmento de la sociedad, que cada vez va ganando más terreno. A pesar de que en este post no se habla en detalle de los puntos a seguir del proyecto, si se reflejan vuestros sentimientos y opiniones acerca del tema, lo cual para mi, es muy importante. Mucho ánimo con vuestro proyecto.

    Castro Zapatero, Carla. 141 B05

    • Non traballaremos especificamente con nenos porque necesitábamos moitas autorizacións e non todos estaban de acordo, a lei do menor está aí e tíñamos que tela en conta. Entón estamos traballando cun grupo de xente maior de edade.
      Gracias polos ánimos.
      Hernández Varela, Paula 142.D02

  6. Todos sabemos que na sociedade na que nos atopamos este colectivo vai cada vez aumentando e considero que a medida que este aumenta tamén ten que aumentar a nosa percepción positiva hacia eles. A pesar de que vivimos nunha sociedade concienciada con este tipo de enfermidades, sempre existen aquelas persoas que os apartan de relacionarse co resto da xente. É certo que son diferentes porque sofren unha enfermidade, pero cada día demostran ser máis independentes. É por isto polo que vos felicito pola elección do tema. Así cada un de nós poderá afondar máis no tema e coñecer, se cadra, os sentimentos que eles teñen no seu día a día; e por suposto, como vos sentides vós ó estar con eles. Moito ánimo no proxecto.
    Rapa Casariego, Laura 143 D01

    • As persoas con síndrome de down están cada vez máis integradas na sociedade. E como xa puxen en comentarios anteriores cun pouco de apoio poden levar unha vida practicamente normal. Isto pódese comprobar en que o número de persoas con síndrome de down traballando en múltitude de sectores vai en aumento.
      Con este proxecto queremos achegarnos máis a eles, saber o que lles gusta facer nos seus ratos de lecer e como se relacionan entre o seu grupo e con persoas de fóra.
      Gracias polo ánimo.
      Hernández Varela, Paula 142.D02

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: