Queremos que nos escoiten

DSC_1111

Na actualidade non é suficiente ter algo importante que dicir para que nos deixen comunícalo. Os medios de comunicación están ahí para transmitir as nosas demandas, para facer que estas cheguen a todo o mundo, malia isto, continuar nas páxinas do xornal nunca é doado. Marusía conseguiou difusión mediática a raíz dunha manifestación que fixeron hai uns meses en Vigo pero a actividade da asociación está bastante silenciada. Chamoume a atención a proposta que facía un dos emigrantes retornados, a cal tiña por obxectivo mellorar a forma de difusión, de darse a coñecer (neste caso por dar solución ao problema das pensións), plantexaba formas de publicitarse para así motivar á xente e unirse á causa. Mais aínda que pareza algo  de pouca importancia, é fundamental que a demanda que facemos chame a atención e que a unidade do grupo sexa apreciada.

“Necesitamos modificar as pancartas nas manifestacións, os medios non nos van sacar se decimos sempre o mesmo” Propoñía un dos membros. Toda reinvindicación ten un obxectivo e está claro que estas medidas non están de máis xa que son unha fase máis para acadalo.

Falando un pouco da difusión é preciso dar a coñecer as revistas que a asociación publicaba anualmente. Comezaron no 2006 e fóronse sucedendo ata o ano 2012, a partir de aquí un ano cheo de dificultades fixo imposible publicar o que sería u oitavo número da revista. Estes números trataban a historia da asociación e incluían todo tipo de relatos sobre a emigración. O presidente da Asociación, Manolo Domínguez, non descartou publicar un número este 2014 o cal, dende o meu parecer é indispensable. Actualmente co problema das pensións que están a padecer non hai mellor forma de informar á xente, ademáis, a inclusión de vivencias persoais dos retornados dan lugar a un maior achegamento por parte da sociedade. Está claro que é necesario a mellora da comunicación de este colectivo para así facilitar a loita polos seus dereitos. Así pois, queremos e debemos facer que nos escoiten.

Santos Villaverde, Andrea  143 C03

Posted on 26 Febreiro, 2014, in Posts individuais and tagged , . Bookmark the permalink. 5 Comentarios.

  1. Si bien es cierto que hay muchas vías que podemos usar para darnos a conocer o transmitir y comunicar algo que nos interesa, ¿utilizan otros medios de comunicación?

  2. Si bien no estoy de acuerdo con los principios que esgrime este colectivo, el objetivo de reformar su organización comunicativa es un gran avance en el sector de las protestas de minorías. Tal y como señalé en otro post sobre una temática similar, el problema no está en llamar la atención, sino en mantener un un flujo informativo de calidad y duradero. Los medios no pueden proveer tal servicio, porque el periodismo cívico no es factible en la actual crisis el modelo de negocio en el sector.

    No obstante, todo el trabajo anterior puede irse al traste sin la continuidad necesaria. Con los medios existentes hoy en día, no hay una explicación razonable para lo que me parece un fallo de grandes proporciones.

    Bernárdez Pérez, Óscar 141 B04

  3. En primer lugar me gustaría saber la razón de que no estés de acuerdo con los principios de nuestra asociación, creo que al exponer tu postura ante este colectivo deberías recurrir a argumentos. Respecto a lo de mantener un flujo informativo de calidad y duradero bajo mi punto te vista sí es fundamental llamar la atención en cierto modo para que estos colectivos puedan tener voz. Actualmente nuestra asociación trata el tema de las pensiones, por lo que hasta que logren su objetivo su demanda va a ser siempre la misma, estoy de acuerdo contigo en que los medios no pueden proveer este servicio pero precisamente por ello debemos buscar una solución que nos permita llegar a la gente. Obviamente necesitamos una continuidad para que nadie se olvide de nuestro colectivo, díficil o no conseguirla, debemos intentarlo.

    Santos Villaverde, Andrea 143 C03

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: