Á espera da fin de semana…

Ao longo desta semana estamos preparando o noso primeiro mergullo nunha actividade do Grupo Scout Guía Vasco da Ponte. Uxía, a monitora da asociación que mantén o contacto con nós, non quere desvelarnos todavía o contido da experiencia que viviremos o sábado, polo que nos mantemos expectantes. Gústannos as sorpresas, pero a curiosidade sempre nos pode. É por isto polo que tentamos pescudar a que se nos vai vir enriba botando un ollo á páxina de facebook da asociación, principal medio de comunicación. Nela atopamos unha progresiva memoria das actividades que se foron realizando nesta última tempada. Sabemos, así, que non nos tocará acampar esta finde, posto que a acampada trimestral tivo lugar a finde pasada.

scaus

Entrando nos enlaces que aparecen á esquerda chegamos á paxina da asociación en Google Sites. Máis adiante falaremos da páxina en si. Hoxe imos centrarnos na súa previsión de actividades, onde se nos explica as diversas opcións (descartada xa a acampada) que poderá ter o noso sábado. Podería ser unha actividade de interior, realizada no local da asociación. Este tipo de dinámicas están enfocadas en tres sentidos: a planificación de actividades externas, os xogos de interior e a educación social dos rapaces. Se, pola contra, nos sorprenden cunha actividade de exterior, poderemos atoparnos cunha ruta de sendeirismo dun día, unha saída de fin de semana (descartada polo comentado antes), un campamento ou unha actividade federativa (con outras asociación).

Xa veremos que nos depara a finde. Teredes noticias ao respecto o martes nesta casa,  comunepersoal.wordpress.com.

GONZÁLEZ VÁZQUEZ, AIDA

151.H02

Advertisements

Posted on 18 Febreiro, 2015, in Posts individuais and tagged . Bookmark the permalink. 5 Comentarios.

  1. Tania Vázquez Flores

    Una felicitación enorme, creo que la asociación que han elegido con quien colaborar les aportará demasiado para hablar de la comunicación. En mi opinión los niños y demás personas que realizan esta actividad destacan de los demás, gracias a todas las actividades que realizan dentro de esta agrupación los ayudará a desarrollar o a crear habilidades para su vida cotidiana, una de ellas, considero será un mejor desenvolvimiento en el ámbito social,teniendo la capacidad de efectuar una mejor comunicación, seguiré leyendo su futuras publicaciones ya que me interesa demasiado poder saber si mi teoría es cierta o no.

    Vázquez Flores Tania. 152.F05

  2. seminariocomunicacion1

    La asociación no gobernamental Grupo Scout tiene unas dinámicas de formación social para los niños verdaderamente envidiables, pues se comunica con ellos de una forma amena a la vez que diferente con la organización de actividades dinámicas, las cuales ayudan a su desarrollo personal.

    Será verdaderamente necesario saber cómo se comunican los miembros de esta organización con los jóvenes y conocer sus principales objetivos que pretenden con cada una de las actividades que organizan. Además creo que esta labor beneficiará y hará disfrutar tanto a los chavales como los organizadores; es un idea excepcional, sin duda

    MICHELENA GRANDÍO, JORGE 152.F01

    • Aida González 151.H02

      Dentro de la asociación con la que nosotros trabajamos hay jerarquías (como en todas) según la edad. Hay monitores y hay grupos de scouts según su edad. Con las actividades que realizan tratan de inculcar los valores del escultismo en los jóvenes, de tal forma que aprendan jugando. Esta es una de las mejores formas de aprender, aprender mediante el juego, porque se está llevando a cabo una doble labor: enseñanza y entretenimiento.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: