Falando cunha muller labrega

Seguindo co noso traballo da muller rural, entrevistamos a Maricarmen Alonso, muller labrega que expresa a súa opinión sobre a situación da muller rural en relación co home e como se ven reflexadas este tipo de mulleres nos medios de comunicación incluídos tamén os rurais.

MARTÍNEZ REY PATRICIA 152.E01

Advertisements

Posted on 3 Marzo, 2015, in Posts individuais and tagged . Bookmark the permalink. 5 Comentarios.

  1. O vento, un problema. Pero a entrevista, tal como está feita (cuestionario en man) non ten a calidade que podería ter unha conversa máis distendida cunha persoa á que penso si se podería tirar máis información. Por favor, dantes de facer este tipo de entrevistas e se é que queredes logo gravalas, falade comigo por ver se poden mellorarse. Gracias. Un saúdo. MM

  2. seminariocomunicacion1

    El viento dificulta un poco el audio del vídeo, pero el contenido de la entrevista me parece muy interesante, así como el propio tema del que pensáis llevar a cabo el proyecto. Estoy de acuerdo con muchos de los puntos que ha citado Maricarmen en el vídeo.

    En primer lugar, hablando en términos generales, creo que el trabajo en el campo está muchas veces menospreciado por gran parte de la sociedad, y visto de cierta manera como una actividad de pueblo o un poco paleta. Sin embargo estoy segura de que la gente que trabaja en el campo son personas muy trabajadoras, que dedican su esfuerzo muchas horas al día, y probablemente no siempre bajo unas condiciones atmósfericas muy apetecibles. Creo que merecen ser vistas a los ojos de todos como personas dignas y merecedoras de nuestro respeto dado su trabajo.

    En segundo lugar, creo que los medios, en el caso de ” a muller rural” no tratan este tema con relativa frecuencia. Me parece un proyecto muy interesante que quizás nos permita llegar a conocer los esfuerzos diarios que realiza esta gente, y que a través de otros testimonios como los de Maricarmen, podamos ver cómo es la vida de la mujer en el campo. Quizás el tema de los medios es más complicado. No creo que sean muchas las personas a las que podáis acudir como profesionales que hayan tratado este tema de cerca y que puedan daros su opinión. Os deseo mucha suerte en el proyecto.

    BELTRÁN GARRIDO, ELENA 151.A02

  3. seminariocomunicacion1

    Todos conocemos la situación de la mujer en nuestra comunidad y por ello esta entrevista creo que a todos nos recuerda a una o más mujeres de nuestro ámbito más cercano, por lo que nos resulta más fácil sensibilizarnos. Me parece interesante centrar en el ámbito agrario la posición de la mujer ya que me parece que esa mujer labrega que todos conocemos es la mujer más fuerte de la sociedad. Cargando con varios trabajos además de sacar una casa adelante no son reconocidas por ello y me parece una situación muy triste y frustrante.

    MACEIRA CRESPO, NAHIR 151.E04

  4. La breve entrevista, a pesar del viento, me parece interesante, por el hecho de que la mayoría reconocemos a alguien de nuestras familias que son mujeres del rural. Un tema cercano y de interés, sin duda. Con respecto al estudio de la situación de la mujer en el rural, encontré una página web en la que se trata bien ese tema, situación, temas legales, etc. os dejo aquí el enlace por si os sirve de algo:

    http://www.agrodigital.com/IndSec_muj.asp?xSector=3&xSubSector=86

    RIVEIRO COUSILLAS, JOSE. 152.B04

  5. A pequena entrevista paréceme bastante axeitada, xa que nos deixa algunhas frases a ter en conta. Principalmente, destaco a última. Esa cadea alimenticia (da que fala Mari Carmen) na que participamos todos débese en gran parte o traballo do campo, esencialmente no que ten que ver con alimentos vexetais, animais carnívoros e derivados obtidos destes animais. Polo que este traballo, antes de entrar se é tratado con prestixio ou non, hai que darse conta de que é a base de toda sociedade. A partir de aquí nacen os enxeñeiros, os médicos, os albaneis,…

    Ademais, no caso da muller labrega dáse o caso de que é ela quen se ten que ocupara das labores da casa a parte de realizar o seu traballo no campo. Polo tanto creo que o prestixio e o mérito son incuestionables.

    Aquí vos deixo unha páxina de información acerca do Museo da Muller Labrega situado no concello pontevedrés de Meaño.

    http://www.rutadelvinoriasbaixas.com/es/empresa/museo-da-muller-labrega

    GARCÍA CALAZA, IVÁN 151.G04

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: