O lobo que nunca durme

Catro minutos de vídeo. Aí queda o traballo, o esforzo e a ilusión de varios meses. Hoxe traémosvos dous vídeos, o do ensaio xeral e o da actuación do noso Grupo Scout Vasco da Ponte no Festival Scout Galego, celebrado os días 2 e 3 de Marzo de 2013 en Ferrol. Aínda que ninguén é profeta na súa terra, os nosos Scouts son a excepción que confirma a regra: neste certame, a súa peza obtivo o premio á mellor letra.

Este tipo de convencións, destinadas á interrelación entre os membros dos diferentes grupos que practican o escultismo en Galicia, son bastante frecuentes. Nestes actos, os rapaces e rapazas que traballan en conxunto, formándose e medrando nos principios do movemento Scout teñen a oportunidade de coñecer a persoas cos seus mesmos intereses e mesmo xeito de ver a vida. As cancións son unha parte imprescindible da realidade Scout, de aí que nada mellor que un festival de música para vivir un día de xuntanza e encontro entre grupos. Neste caso, a XXXIV edición do Festival fora organizada polo Grupo Scout Hércules 283 da Coruña e promovido por ASDE- Scouts de Galicia (scoutsdegalicia.org)

González Vázquez, Aida

151.H02

Advertisements

Posted on 4 Marzo, 2015, in Posts individuais and tagged . Bookmark the permalink. 10 Comentarios.

  1. Teño que recoñecer que non sabía moito do movemento Scout antes de que comezarades con este traballo. Coma todos, tiña unha lixeira idea sobre boy scouts americanos cun lazo anodado o pescozo e facendo fogueiras no bosque. Pero estoume decatando de que é moito máis, é unha forma marabillosa de facer amigos e coñecer a natureza. Ademais o escultismo ensina tamén valores tales como o compañerismo ou a tolerancia. Por outra parte, sorprendeume gratamente que teña tanta acollida en Galicia pese a que non ten o espazo nos medios que merece.
    Todos agardamos que transmitades en primeira persoa un fin de semana de supervivencia no bosque cos Scouts.
    E como este post fai referencia as cancións scouts déixovos todo un himno: Born to be a scout

    • Aida González 151.H02

      Efectivamente, Pablo, el escultismo es una muy buena forma de que los jóvenes adquieran unos valores adecuados para enfrentarse a la vida y que además compartan su tiempo con otros amigos de su edad. En Galicia poco a poco se va abriendo paso la filosofía scout y esperamos que poco a poco se vayan abriendo más a los medios.

  2. Alba López Álvarez

    A música é unha maneira excepcional para aprender e motivar aos pequenos (e maiores). Está moi ben que este grupo traballe coa música deste modo: dándolle sentido crítico, emprendedor e didáctico.

    Un saúdo

    López Álvarez, Alba 151.C04

    • Aida González 151.H02

      Pues sí, Alba. La música mueve grupos, crea ambientes, mueve el mundo. Y una buena forma de educar es a través de la música, porque se aprende de manera divertida.

  3. seminariocomunicacion1

    Justo como se menciona en el primer comentario, antes de leer sus publicaciones tenía un mínimo conocimiento acerca de los Scouts, a título personal al ver estos videos me ha provocado un sentir muy grato al darme cuenta y mantener firme mi creencia sobre lo beneficioso que es el ser parte de este tipo de actividades, en los videos anteriores se aprecia claramente como los niños al realizar las diferentes dinámicas y el cantar en grupo se sienten identificados unos con otros ejecutando y desarrollando su comunicación entre pares.

    Con respecto a la letra de la canción se me dificulta entenderla, si te fuese posible compartirla sería fantástico ya que me agradaría mucho conocerla, entender lo que dice y su mensaje.

    Un cordial saludo.

    Vázquez Flores Tania 152.F05

    • Aida González 151.H02

      Los trabajos en grupo son muy beneficiosos para los jóvenes y, como dices, cantando en grupo se sienten identificados unos con otros. En este caso, no tenemos la letra de las canciones, porque son escritas por ellos. Pero al fin, lo que tratan de transmitir son las enseñanzas que ellos aprenden con los scouts.

  4. Antes de ver vuestro trabajo debo confesar que no tenía ni idea de que en Galicia hubiera grupos de Scouts. Lo poco que sabía de ellos lo asociaba a lo que había visto en las películas o series de televisión americanas. Me parece una excelente forma de aprender. El convivir con la naturaleza es mucho más divertido si se hace en grupo. Además se puede decir que Galicia es un buen espacio para explotar este tipo de actividades. Galicia, tan verde, tan natural.

    VIÉITEZ OTERO, SARA 152.C05

    • Aida González 151.H02

      Pues sí Sara, hay varios grupos scouts en Galicia, el último de ellos se creó en septiembre de 2014 en Lugo. Se llama Grupo Scout Tesela. Nos alegra poder difundir esta información entre vosotros y descubrir asociaciones poco conocidas y que tanto aportan a la juventud y a la sociedad.

  5. seminariocomunicacion1

    Yo al igual que mis compañeron tenía una idea muy vaga de lo que eran los grupos de Scouts, pero la labor que está realizando el grupo de trabajo de mi compañera Aida me está sirviendo para conocer más sobre los scouts, para cambiar la percepción que tenía de los mismos y saber con suficientes detalles cuales son las actividades y como se organizan los grupos scouts de nuestra tierra.
    Además y para finalizar las canciones que cantan me parecen muy originales y agradables y sirven para expresar muy bien su forma de entender la vida y la comunicación que tienen entre ellos mismos.

    MICHELENA GRANDIO, JORGE 152.F01

    • Aida González 151.H02

      Nos alegra que te guste y que hayas aprendido más sobre los scouts, dejando de lado el tópico de vender galletas de puerta en puerta. Y es que, como ya dijimos, los scouts difunden buenos valores para crear un mundo mejor (ese es su lema) desde abajo, desde los pilares, desde los jóvenes. Y las canciones, sin duda, son una forma muy amena de transmitirlos.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: