Pasamos página

Podríamos decir que estas han sido las dos semanas en las que más tiempo hemos dedicado a las entrevistas. Le hemos pasado el micrófono a expertos para explicaros más a fondo los temas del slow journalism y la ciencia. Continuamos la investigación en el campo del slow y debatimos las expectativas que esta rama nos ofrecía entre nosotras. Antes de meternos en materia, acudimos a un medio alternativo e independiente: Praza Pública. No podemos meterlos dentro del slow, pero según David Lombao, se esfuerzan en contar noticias locales e interpretar la realidad de una forma más intensa.

Lo cierto es que son pocos los medios españoles que se dedican al slow y, desde luego, ninguno trata la actualidad informativa de esta forma. Es ahí donde creímos encontrar nuestro primer nicho de mercado. En la entrevista que le hicimos al cofundador de Jotdown (que aplica el slow sólo al ámbito cultural), este afirmó que no podía aplicarse el slow a la información general, pero muchos de vosotros os habéis sentido contrariados ante esta declaración. Nosotras tampoco estamos de acuerdo. En otros países ya se está haciendo. Os pusimos el ejemplo de Delayed gratification, una pubicación inglesa que trimestralmente ofrece información muy analítica, crítica y desde un punto de vista muy original. Incluso, como ya os dijimos, Susan Sontag utilizaba este método. Queríamos dejaros claro esto antes de explicaros cómo ha sido el proceso de estas dos semanas porque puede que algunos os hayáis sentido confusos por la doble información que os hemos ofrecido. Desde nuestro grupo seguimos afirmando que sí existe nicho de mercado en el slow journalism.

¿Y ahora qué? Pues hemos pasao página. Los próximos post los dedicaremos al mundo de la ciencia porque en nuestro vídeo muchas personas demandaban que pocos medios se ocupan de este contenido. De hecho ya hemos empezado: hemos hablado con Gciencia, una revista digital que nos ha hablado del handicap que tiene buscar fuentes que den información de calidad. En las próximas semanas intentaremos buscar un nicho de mercado en el mundo de la comunicación científica.

20150312_201830Boandanza e saúde.

ARAUJO HERRERO, BELÉN. 151.F01
ARIAS MÉNDEZ, ANA. 151.F02
ARIAS RIAL, ARIADNA. 151.F03
GARCÍA BARRAGÁNS, NEREA. 151.F04

151.F00

 

Advertisements

Posted on 12 Marzo, 2015, in Posts grupais and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. poñan os seus apelidos co localizador, mesmo se trate dun post grupal. É posible que á hora de revisar o traballo dos grupos no blog non apareza, co que iso ten de preocupante.
    En relación ao tema, GCiencia é un grupo que comeza e que, cando menos o ano pasado, non tiña muito que contar (agardo que agora si). Hai xente por libre exercendo a comunicación para a divulgación das ciencias e do traballo dos grupos de investigación, tamén as universidades traballan neste campo (non lles vou contar con que resultados, mireno vostedes) ou pregunten aos grupos que se adican a isto no blog. Citan no post algunhas fontes que logo non enlazan, por favor fagano. Saúde. MM

    • seminariocomunicacion1

      Xa están cambiados os aspectos que apuntou: localizadores indicados e fontes enlazadas.
      Efectivamente, a día de hoxe GCiencia xa ten moito que contar, e esperamos que acepten a nosa invitación para seren firma invitada e que nos conten moito máis das súas particulares expectativas do xornalismo. Por suposto, tamén hai xente dentro e fora da Universidade que está moi involucrada na divulgación científica, aínda que estamos intentando non traballar coas mesmas fontes coas que traballan o resto de grupos, para darlle máis diversidade ó blogue. Intentaremos abordar ben este tema e atopar nichos de mercado dentro desta rama, que ó fin e o cabo, é o que nos toca.

      ARAUJO HERRERO, BELÉN. 151.F01
      ARIAS MÉNDEZ, ANA. 151.F02
      ARIAS RIAL, ARIADNA. 151.F03
      GARCÍA BARRAGÁNS, NEREA. 151.F04

      151.F00

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: