Seguindo de cerca a situación das mulleres labregas

Gallega

O noso traballo da muller labrega-rural nos medios de comunicación vai tomando forma. Até o momento analizamos diversos medios, tanto audiovisuais como escritos, para comprobar cal é a súa presenza e o tratamento por parte de estes.
Nunha visión xeral, decatámonos que os medios de comunicación apenas tratan a figura da muller. Nas revistas, puidemos observar que a presenza das mulleres é reducida, aínda que aparecen seccións dedicadas a elas, estas son ínfimas e non se lle concede a importancia que estas merecerían. Por outra banda, na televisión a visibilidade da muller queda relegada a un segundo plano con referencia ó home, concedéndolle a este o protagonismo das entrevistas.
Puidemos ver tamén, e xa nunha visión máis positiva, que hai mulleres que están emprendendo novos negocios no rural que son vantaxosos para elas e tamén para o campo, que ultimamente poderíase dicir que está en crise.
Dende o noso aval, o Sindicato Labrego Galego, que conta cunha sección adicada á muller rural, Secretaría da Muller, déronnos a súa visión sobre estes asuntos e como eles concibían unha comunicación comunitaria sana e compartida; tema tamén de interese para a materia. Ademais, polo de agora tivemos encontro con algunha muller rural e labrega que nos contou a súa experiencia e o seu día a día no campo. Esperamos poder falar con máis en breve e que nos conten como ven o futuro da profesión e do agro.
Vamos seguir afondando nestes temas, e aínda que quedan poucos post para seguir contándovos, queremos seguir reflectindo a problemática das mulleres agrarias dende todas as perspectivas posibles, para que o asunto non quede no esquezo e poidades seguir, ó igual que nós, turrando polo tema.

Grupo 152.E00
MARTÍNEZ REY, PATRICIA   152.E01
RIVEIRO COLLAZO, PAULA   152.E02
RODRÍGUEZ SUÁREZ, MELISSA   152.E03
SALGADO BARBOSA, NOELIA   152.E04
VILLAMARÍN ALONSO, MARÍA ISABEL   152.E05
Advertisements

Posted on 26 Marzo, 2015, in Posts grupais and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentario.

  1. seminariocomunicacion1

    Vuestro tema nos toca de cerca a la hora de comentar ya que coincide en muchos aspectos con el que nosotros tratamos.
    Es totalmente cierto que la mujer se ve infrarepresentada en los medios de comunicación. Paralelamente a esta falta de presencia, la mujer se presenta rodeada de estereotipos, quedando muchas veces apartada de ámbitos más serios, como es el caso de los debates o entrevistas. También es cierto que en los últimos años se ha avanzado mucho en este terreno, creando varios programas informativos liderados por mujeres como puede ser “El Objetivo” con Ana Pastor o “Equipo de Investigación” con Gloria Serra, que son además emitidos en prime time. Si bien es cierto que ya conocíamos mujeres liderando este tipo de programas, como es el caso de Ana Rosa, su figura no se presenta de la misma manera. Así, estos ejemplos no sólo muestran el avance de la mujer en la cabecera de programas de información, sino también el cambio producido en el rol que representan.
    En el caso del campo se añade además la dificultad que ya citabais de la crisis, lo que hace difícil en muchas ocasiones seguir adelante.
    Suerte en vuestras siguientes entrevistas!

    COSTA CUÍÑA, NURIA 151.A03

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: