ARTURO REBOIRAS: “LOS MEDIOS SON OBJETIVOS”.

Seguimos con las entrevistas, y esta semana nos hemos decidido por el Correo Gallego, periódico local de Santiago de Compostela. Allí hablamos con Arturo Reboiras, redactor encargado del tema de las elecciones santiaguesas, además de politólogo.
Él nos acerca su visión sobre la objetividad de los medios, así como el tratamiento que el periódico le da al tema de las elecciones.
Seguidamente, nos comenta su punto de vista sobre los otros subtemas, que a lo largo del mes fuimos estudiando, como el tratamiento de la mujer o las personas con enfermedades mentales. Es una visión diferente a las anteriores que nos puede hacer reflexionar y posicionarnos desde otro punto de vista. Os dejo el vídeo a continuación.


https://www.youtube.com/watch?v=61VxrxlfATI

MERA DIZ, CRISTINA 152.B03

Advertisements

Posted on 14 Abril, 2015, in Posts individuais. Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. seminariocomunicacion1

    O correcto por parte dos medios e buscar a obxetividade, de acordo. Pero o que realmente se debe valorar é a consecución desta premisa fundamental no xornalismo. Por suposto que a función dos medios é informar á poboación e axudala a formarse unha idea da súa propia realidade, pero non me convence o discurso de Arturo Reboirás, ¿se collo un exemplar calquera do Correo Gallego, pode aseugarnos que non hai ningún caso de subxetividade en algunha sección (fóra de Opinión)?

    MONTÁNS PARMO, LUCÍA 152.D01

  2. pedronavarrotero

    Acercarse a ese ideal periodístico de la objetividad es relativamente sencillo siempre y cuando se trabaje con la calma necesaria para contactar con las fuentes y plasmar las opiniones de todas. El gran problema de los viejos medios es como silencian todo aquello que no les interesa o como callan aquello que les puede perjudicar. Además, me parece curioso que este señor hable de problemas de espacio, es como hablar con un cavernícola en plena era digital, ¿qué problema de espacio podemos tener en el mundo de internet?

    NAVARRO OTERO, PEDRO 152.H01

  3. Estou dacordo en parte con Pedro, non sei se este señor é un cavernícola ou un fabricante de chourizos. Non podo ser obxectivo nesto. Non é que non crea particularmente na doctrina da obxectividade, sei que non hai tal na miña modesta experiencia en moitos medios (TVG, TVE, Faro, Atlántico, Diario de Galicia, radio 80, Cadena Ser, Canal Plus,…), en todos os que traballei. Non hai esa virtude e ademáis non hai ánimo nin tempo de practicala, ao mellor sí na publicidade, pero no xornalismo nin cheirala. Nin falla que fai tal mentira. Moito máis importante e contar as cousas na situación na que se producen e con quen lle afecte realmente.

  4. MERA DIZ, CRISTINA 152.B03:

    1- XUSTIFICA o texto
    2- Pon o teu LOCALIZADOR como etiqueta do post

    MELCHOR FERNÁNDEZ, EDGAR BCP.004 (COORDINADOR 152.B00)

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: