Dualidad

Se acerca el final de esta aventura que hemos vivido y me gustaría hacer referencia en esta entrada a la impresión que nos hemos llevado. Para hablar de impresiones en este trabajo, es esencial hablar de la idea de los dos COGAMI que se creó en nosotros. Si bien es cierto que al inicio del trabajo nos mostramos indignados y desmotivados, con el descubrimiento de los Centros de Recursos nuestra impresión varió por completo. Tras asistir personalmente a ellos, conocer a los profesionales y a los usuarios nos encontramos completamente perdidos. Por nuestra cabeza no dejaban de pasarse las siguientes preguntas: ¿dónde está el problema de COGAMI? ¿Hasta qué punto los Centros de Recursos tienen algo que ver con la indignación y las manifestaciones que cubrimos? Después de poner estas ideas sobre la mesa, llegamos a la idea de la existencia de los dos COGAMI.

DSC_0270

Usuarios del Centro de Recursos de Meledo en Silleda

DSC_0281

Usuarios del Centro de Recursos de Meledo en Silleda durante un taller ocupacional

20150325_123500

Trabajadores y trabajadoras de los kioskos manifestándose contra su situación laboral

20150325_124038

Trabajadores y trabajadoras de los kioskos manifestándose contra su situación laboral

Como en todo en esta vida, nos encontramos en una situación donde hay un grande que manda sobre los pequeños. Esa es la idea que queremos que quede reflejada en este trabajo. Es esencial para compreder por qué hemos tratado las dos caras de la moneda que quede clara la idea de que COGAMI empresa no tiene nada que ver con las empresas de COGAMI (independientes muchas de ellas). Así que hoy, a modo de resumen, me gustaría dejar un organigrama de como funcionan las cosas en COGAMI mediante los links de la página web de la propia empresa.

Dentro de las entidades miembros de COGAMI, diferenciamos tres grandes grupos:

  • Centros de recursos COGAMI / Asociaciones: Los Centros de Recursos son (como ya hemos explicado en anteriores entradas) centros que se encargan de dar formación y ayuda individual a los usuarios que a él pertenecen. Los profesionales examinan al usuario y dependiendo de sus necesidades diseñan un P.A.I (plan de atención individualizada) que se debe de cumplir a lo largo de la estancia del usuario en estos centros.
  • Asociaciones miembro directo de COGAMI: Se trata de un conjunto de asociaciones que trabajan en el ámbito de la discapacidad que conforman la asamblea de la confederación de COGAMI.
  • Asociaciones miembro indirecto de COGAMI: COGAMI cuenta con cuatro federaciones provinciales. Dentro de ella se encuentran diferentes asociaciones del ámbito de la discapacidad en Galicia.

Clickando en los links podréis conocer las asociaciones que forman parte de esta entidad. Espero que este post os haya ayudado a comprender mejor la organización de COGAMI. 

LÓPEZ ÁLVAREZ, ALBA 151.C04

Advertisements

Posted on 15 Abril, 2015, in Posts individuais and tagged . Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. seminariocomunicacion1

    Eu considero que vos atopastes cunha oportunidade única. Sempre coñecemos unha cara da moeda. Ningún medio, por moi independente que sexa, danos a coñecer un lado e outro dunha mesma situación e nos deixa a nós o traballo de crear unha opinión propia. No voso traballo puidemos ver a evolución da perspectiva que fostes creando entorno á asociación segundo iades coñecendo as súas funcións e actividades.

    A vosa actitude ante a problemática na que vos atopastes foi de valorar. Non vos pechastes a falar coa asociación logo de buscar información nos traballadores dos kioskos ou os manifestantes. Ademais, os medios non sempre informan de maneira correcta e en moitos casos os verdadeiros culpables aparecen ocultos nas noticias. Aquí vos deixo unha recopilación de noticias na que queda visible a orientación da cobertura sobre o tema que lle deron algúns periódicos:

    http://www.cogami.es/imagenes/files/2015/1%20xaneiro/3-1-15.pdf

    Bo traballo!

    GÓMEZ DE LA CAMPA, XIANA 151.D03

  2. seminariocomunicacion1

    Persolamente, creo que fixestes un traballo realmente bo. Coñezo Cogami e sobre todo tiven a oportunidade de colaborar en diferentes ocasións durante anos con Amizade, unha asociación de Pontevedra pertencente a esta entidade. É asombrosa a labor que fan estas pequenas agrupacións e todo o que se esforzan por conseguir o que se propoñen. Sen dúbida, é un total acerto que separárades Cogami en dous xa que a parte máis humana queda empañada por asuntos que escapan ao que realmente importa, as persoas con discapacidade e a a súa integración. Moitas veces esquecemos que a base das grandes asociacións é o que realmente importa, ao igual que as persoas que día a día se preocupan e invirten o seu tempo en mellorar a calidade de vida das persoas discapacitadas.
    Ao ser un tema moi sensible e que me toca de cerca, opino que o enfocastes todo dunha maneira obxetiva e tivestes a oportunidade de tratar coas dúas partes. algo que para os que seguimos o voso traballo resulta atractivo.

    Grazas polo traballo!

    LAREU PEREIRA, IREA REXINA 151.E02

    • seminariocomunicacion1

      Alégranos moitísimo ler un comentario tan sincero como o teu. Alédanos moitísimo crear esta impresión sobre ti, e máis contando con que tes coñecemento sobre o tema. Para nós as visitas aos Centros de Recursos foron esenciais, si que é certo que a labor que realizan os profesionais neles é admirable. Un saúdo!

      LÓPEZ ÁLVAREZ, ALBA 151.C04

  1. Pingback: Corta pero intensa historia | Común (e persoal)

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: