Vale a pena intentalo?

Moitas persoas comparten palabras, xestos e incluso sorrisos, pero non  os verdadeiros sentimentos. Isto está ocorrendo agora, cando por todas partes se oe falar de internet, de teléfonos móbiles e demais tecnoloxías que nos axudan a estar mais comunicados e sen embargo, e a pesar de parecer un contrasentido, cada vez estamos mais incomunicados a nivel persoal. É como se a soidade do ser humano evolucionara paralelamente ao desenrolo tecnolóxico. Cando camiñamos sen rumbo polas calles da cidade, nese paseo basta unha mínima capacidade de observación para darse canta da soidade que invade ás persoas que pasan xunto a nos. Habería que preguntarse se a proliferación de animais de compañía son por verdadeiro amor aos animais ou para encher un baleiro interior que os seus donos temen exteriorizar. Somos seres sociais, precisamos a outros para desenrolarnos, para que nos conteñan, nos apoien, nos alenten, e poder ofrecer o mesmo. Conectarnos con outra persoa a nivel emocional, do xeito que poidamos, e abrirnos a esta comunicación,  permítenos ir mais alá dos bloqueos que teñamos para chegar a confiar nesta persoa. Por mais que nos feriran no pasado, se nunca o experimentamos,  se somos escépticos con respecto a este tema ou nos dé certo temor debemos preguntarnos se vale a pena intentar expresar o que realmente pensamos ou se é mellor encerrarnos en nos mesmos para que non nos xulguen.

Díaz Leal, Carla; S1D, 2A1

Posted on 12 Maio, 2012, in Sen clasificar and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. Arantxa Álvarez Bao; S1D, 1A3

    Creo que merece la pena abrirse, por supuesto. A pesar de ser una persona tímida, nunca me he visto reticente a mostrar lo que pienso o lo que soy por miedo a lo que piensen, sino que, más bien, es como una especie de filtro. A veces no tenemos la paciencia suficiente para conocer a una persona y nos vamos por donde hemos venido a la mínima de cambio. Sin embargo, hay quien espera a conocer poco a poco a alguien que es un poco cerrado en si mismo. Por experiencia sé que esta última gente es la que se queda (lo que no quiere decir que sea así necesariamente, apunto). Y entonces, ahí, es cuando merece la pena, y cuando te abres más, posiblemente, que una persona de lo más extrovertida.
    Pero es pura opinión, que conste.

    • Coincido contigo en que las personas que tienen paciencia a la hora de comunicarse con alguien tímido son realmente las que son capaces de llegar a conocer del todo a esa persona. Sin embargo, hay muchas personas que no son capaces de abrirse y expresarse, que se aíslan y les cuesta comunicar lo que realmente piensan y, en mi opinión, esto no tiene que ir unido necesariamente a ser tímido o extrovertido. Muchas veces tiene más peso la opinión de los que nos rodea de lo que pensamos.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: