Daily Archives: 1 Marzo, 2011

Outro boneco roto

Como todo os días levanteime coa música que me axuda a comezar ben o día posto que aínda estabamos a martes e faltaba moito para que rematase a semana.  Ocorreuseme coller o xornal De Luns a Venres para botarlle unha ollada á actualidade e enterarme do que pasaba no mundo enteiro pero como non  me agrada especialmente este medio ( non hai unha razón concreta), decidín consultar unha segunda opinión con El País. Logo aproveitei para entrar no Facebook e deixarlle unha mensaxe a miña irmá, Non pasan máis de dous días sen que falemos, aínda que non teñamos nada importante que dicir. Ademais,  sempre ando sen saldo no móbil e as redes sociais son o único medio que me ofrece comunicarme con quen quero de xeito totalmente gratuíto. Xa na facultade, nese afán de marujeo que todos temos recoñezámolo ou non , estivemos comentando o desastroso final de Operación Triunfo  ( a temida Ditadura das audiencias).  Os informativos de TVE servíronos á miña compañeira de piso máis a min para falar outra vez da corrupción política ( no meu Concello hai moita). O día remateino como empecei, escoitando a música que descargo todos os fins de semana na casa.

A rutina na dieta de medios

O consumo de medios comezou pola mañá co telexornal de TVE, destacando a nova sobre o terremoto acaecido en Nova Zelanda e que comentei coa miña compañeira de piso. Durante o mediodía vin o telexornal autonómico de TVE. Nel chamoume a atención unha nova relacionada coa miña parroquia e que logo comentaría coa miña nai. Tamén vin os deportes CUATRO pola previa do partido de Champions entre o Real Madrid e o Olympique de Lyon. Pola tarde, como é habitual, comentei cunhas amigas ó programa dos “Manolos” sobre as posibilidades do equipo madrileño de pasar a cuartos. Cando cheguei de volta a casa, tras o coloquio deportivo, conecteime as miñas redes sociais habituais: Facebook, Tuenti e Twitter. Pola noite vin o telediario de TVE e o partido de Champions do Real Madrid. Despois de ver o partido volvín a conectarme a internet para ler a edición dixital do As para coñecer os resultados das demais eliminatorias. Posto que pola mañá non tiven a oportunidade de acceder a ningún xornal lin a edición dixital de La Voz de Galicia e El País. Por último, antes de ir durmir escoitei un debate deportivo na radio.

Seoane Lorenzo, Silvia 22/02/11

TGP: 4V

He sucumbido a la publicidad!!!

Bueno, hoy a parte de los ratos en Tuenti, Twitter y Facebook (en este último pocas novedades hay hoy, poca cosa me ha aportado, no siendo unos buenos momentos de risas con algún vídeo de música que luego he compartido y todos han empezado a comentar).
Hoy lo siento, pero aunque debería haberlo hecho no he consultado prensa ni mirado ningún informativo, pero me visto un vídeo en internet…y no he podido evitarlo (no sé si porque ya lo he visto mil veces en la tele) pero he bajado al centro y me he comprado lo que anunciaba!!! Debo sentirme mejor? La publicidad ha podido conmigo, me siento decepcionado conmigo mismo después de gastarme más de 40€ en un perfume… Lo he comentado con la dependienta y le ha hecho gracia. Todavía hay alguien que crea que los medios no nos influyen?
Os dejo el anuncio de la discordia, la verdad es que bonito es!

Sobral Fariña, Juan David 4b3 4S GI4

¿Y hoy de que hablo?

Martes, 22 de febrero de 2011
Mis conversaciones con muchos de mis amigos y compañeros giraron en torno al tema de las competiciones deportivas de la semana. Los medios de comunicación que consulto diariamente, Marca, As, The Sun y Sunday Mirror (estos dos últimos para informarme de la situación de la Premier League) me estaban preparando para los choques de una semana agitada, deportivamente hablando. Es curioso cómo, por influencia de los medios, te pasas hablando desde un lunes de algo programado para un viernes. La emoción del partido? Más bien la cuenta atrás iniciada por los medios. Calmé mis ganas de ver fútbol con el Olympic de Lyon – Real Madrid, aunque no soy fan de ninguno de los dos equipos. Aunque no vivo  sólo del fútbol, por eso también comenté con algunas amigas algunas noticias que se estaban transmitiendo en el Telediario de la noche lo que dirigió nuestras conversaciones hasta el final del mismo. Por la tarde me contenté empezando a ver una serie que fracasó en la cadena estadounidense The CW, y que, sin embargo, me sorprendió gratamente; Life Unexpected.

Grupo TGP: 4V

Vilela Montecelo, María

Lo mediático de las relaciones

Martes, 22 de febrero de 2011.

Al cabo del día, puedo afirmar que la información facilita la interacción social. La mayoría de las conversaciones que mantuve hoy giraron en torno a las revueltas sociales en el mundo islámico. Lo que me resulta más curioso es cómo los medios de comunicación conforman los intereses y preocupaciones de la opinión pública, pues a ninguna persona con la que hablé, ni siquiera a mí misma, le afecta directamente la situación de Libia. Durante el día de hoy estuve en contacto con los diarios El País y El Mundo. Después de su lectura una se pregunta si no viven en mundos diferentes. La televisión no me ocupó mucho tiempo, apenas vi el informativo de Cuatro y un programa de entretenimiento. En lugar de entrar en internet, leí un libro, el cual también me proporciona temas de conversación con compañeros y amigos. Al fin y al cabo, los medios crean un acervo común de conocimientos que hacen posible la socialización.

Grupo: 4V

Sanisidro Pouso, Laura