Ser ecoloxista non está de moda

Capitalismo-industrial

A semana pasada tiñamos pensado ir a Corcoesto para por fin dunha vez por todas falar cos protagonista deste enredo. Porén, tódalas tentativas fracasaron. Mais mañá, finalmente, dispoñerémonos a ir. En definitiva, tiña pensado falar neste post da nosa visita pero vai ter que ser nos seguintes.

O que si teño que confesar é a miña profunda decepción con esta profesión a raíz dunha serie de chamadas telefónicas coa nosa fonte de información. Desafortunadamente, non podo escribirvos os incríbeis escándalos que me confirmaron –todos coñecemos o chamado off the reccord-. Sinceramente nunca pensei que ese momento, no que tivese unha fonte que me contase cousas que non podo denunciar, chegase tan pronto. Persoalmente é unha sensación gratificamente que alguén que non te conhece de nada confíe en ti, pero por outro lado acaba sendo demoledor. Ser consciente das tolerías que cometeron algúns, por simples intereses políticos ou económicos, e non poder compartilos queima moito –máis do que pensaba-. Non obstante, quería aproveitar esta entrada para facer unha pequena reflexión.

Cantos de vós considerádesvos ecoloxistas? Que significa ser ecoloxista para vós? Non entendo por que se poden facer estas preguntas, non entendo nin porque hai un término para unha persoa que se “preocupe polo medio ambiente”. É dicir, a pregunta correcta sería: Por que non somos todos ecoloxistas? Paréceme completamente rídiculo que existan persoas que non estén dispostas a colaborar para manter o noso. Pero máis rídiculo todavía que xa non sexa por preguiza como moitos de vós, senón pola sucidade dos seus beneficios. Esperemos que algún día se poña de moda – parece funcionar así esta masa-. Rematando, adxúntovos un video onde se fala do poder do ouro durante séculos, un poder que segue a prevalecer. Concretamente céntrase no caso da minaría en Asturias. Asegúrovos que paga a pena velo.

“Chámase ‘medio ambiente’ por que xa destruímo-la metade?”

Pizarro Gómez, Selena 145 B02

Advertisements

Posted on 25 Febreiro, 2014, in Posts individuais and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentario.

  1. Ser ecologista como bien decís no debería ser opcional, debería ser obligatorio. Quizás en las escuelas y centros educativos se den muchas charlas sobre drogas, violencia de género y bullying, pero desde luego muy poco sobre respeto al medio ambiente. No obstante, hay que admitir que las generaciones más jóvenes están más concienciadas que las de por ejemplo, nuestros padres o abuelos. Ellos sí que no tuvieron conciencia ecológica, y por eso hoy en día nos encontramos con el deshielo de los polos, algo que sinceramente es más que preocupante. Así que me atrevería a decir que, también como periodistas, es nuestra labor crear conciencia ecologista y de respeto y cuidado a la naturaleza a la que tanto le debemos.
    En cuanto a la minería de Asturias, como asturiana e hija de un minero del carbón, puedo asegurar que el impacto ecológico es impresionante. Hace años fue fuente de riqueza si, ¿pero de verdad fue tan beneficioso como quisieron hacer creer? Mi respuesta es un no. Nos encontramos con grandes áreas de edificios derrumbados en poblaciones con muchos menos habitantes desde el cierre de la mayoría de las explotaciones; eso por no hablar del daño medioambiental causado y muy bien explicado también en el vídeo.

    CAÑAL VEGA, PAULA
    141.A04

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: