Filispim y sus miembros

DSC_0286

El pasado viernes tuve el placer de poder desplazarme a Ferrol y asistir a un encuentro con algunos miembros de Filispim: Susana, Miguel, André y Vicente. Esto nos permitió conocer más la radio y a sus integrantes. Poco a poco los miembros se fueron abriendo y nos contaron cuanto tiempo llevaban colaborando con la radio, con respuestas variopintas que varían desde los 10 años a los 3, destacamos la intervención de Vicente;

También nos hablaron de lo que les aportó la radio o que aportaron ellos de forma individual:

DSC_0304

Miembros de radio Filispim, de izquierda a derecha: André, Alberto Vicente, Susana y Miguel.

Miguel: a min o que me aportou a radio Filispim son dous cousas moi concretas; o aprender a traballar en equipo e traballar con persoas de diferentes lines para facer un bo traballo. E a outra cousa que me aportou foi o achegamento a un mundo que pensaba que era imposible de acceder.

Vicente: Eu viña de unha actividade totalmente diferente e a radio era facer algo moi distinto do que estaba a facer. En segundo lugar era desenvolver unha actividade nun ambiente que a nivel humano era moi diferente do acostumado. Aquí o elemento clave é o voluntarismo e a xenerosidade. Ninguén está aquí por un salario ou outra cousa, senón pola satisfacción de poder facer algo que realmente che satisface, como é compartir determinados valores, compartir experiencias que consideras satisfactorias.

Aquí les dejo un vídeo con las palabras de Susana:

André: pola miña parte a radio aportoume a oportunidade de relacionarme con xente e comprartir. Pero sobre todo identificarme con un colectivo, porque eu no pertenezco a outro colectivo, este é o meu colectivo. Un proxecto que ten que ver co medio radiofónico que a min sempre me gustou. Cando a radio comenzou a funcionar en 2005 eu xa tiña o meu programa en radio fene, e que deixei porque eu quería traballar dende o minuto 0 con radio filispim e o que querían organizar. Por outro lado, o que aporto eu a radio é o que está na miña man. Eu o que podo aportar o aporto e cada un aporta o que pode do seu tempo, da súa vida, da súa disposición e do seu momento.

VIEITEZ OTERO, SARA 152.C05

Posted on 12 Marzo, 2015, in Posts individuais and tagged . Bookmark the permalink. 4 Comentarios.

  1. Aínda non sei como cabedes todos nese lugar, ainda que vendo como vai a cámara seguro que non había espazo para pór o trípode. Por certo, o exalcalde non se chamaba Vicente Luís e non Alberto Vicente? Preghunto.

  2. VIÉITEZ OTERO, SARA 152.C05:

    1- APELIDOS E NOME EN MAIÚSCULAS

    MELCHOR FERNÁNDEZ, EDGAR BCP.004 (COORDINADOR 152.C00)

  3. seminariocomunicacion1

    Persoalmente, paréceme un traballo moi interesante o que estades realizando. Poder asistir a encontros na radio é todo un luxo e debe ser aproveitado ao máximo, e grazas aos post que ides publicando estádelo facendo da forma apropiada. Este tipo de radios estase extinguindo e darlle voz é unha labor complexa, agardo que poidades seguir participando en actividades deste estilo.

    LAREU PEREIRA,IREA REXINA 151.E02

    • Después de todo el tiempo que llevamos con las radios hemos aprendido a ver la importancia que tiene como medio. Las radios comunitarias están sujetas a muchos prejuicios y esperamos que poco a poco podamos ir cambiando la opinión que tienen muchas personas sobre los mismos.

      VIÉITEZ OTERO, SARA 152.C05

Deixar unha resposta

