Lobbying y Public Affairs en la USC

Los próximos días 20 y 21 de Abril tendrá lugar en nuestra facultad un seminario sobre Lobbying y Public Affairs  promovido por Com-Unica Public Affairs en colaboración con  la Universidade de Santiago de Compostela.

Este seminario intentará profundizar y acercarnos estos dos términos de momento poco conocidos y practicados en Galicia pero en auge, tanto en España como a nivel internacional. Lo que intenta esta práctica es influir en el proceso de toma de decisiones de los órganos legislativos y ejecutivos y la creación de un canal de comunicación fluido entre las compañías y los órganos de poder.

Particularmente siempre me ha interesado el mundo de la comunicación empresarial y  me parece un tema bastante interesante porque se trata de dar nuevas salidas a nuestros estudios, y creo que es algo muy importante dada la situación actual de la profesión.

¿Qué opináis vosotros?

Paz Fraga,  S2F, 3A1

Posted on 4 Abril, 2012, in Sen clasificar and tagged , , . Bookmark the permalink. 7 Comentarios.

  1. Efectivamente ten moi boa pinta, aínda que o prezo… chégalle ben. Non obstante como expón Lucía, trátase dunha nova porta nos nosos horizontes laborais, e segundo os entendidos no tema o lobby presumiblemente abranguerá todo tipo de empresas de cara a un preto futuro. Non hai dúbida de que o mundo da comunicación corporativa é unha moi boa saída e moi válida para os nosos estudos, polo que este seminario semella moi interesante.
    Lástima que eu non vou poder asistir…

    • Estoy de acuerdo contigo en el tema del precio ya que para una economía de estudiante el desembolse de esa cantidad se nota bastante en el bolsillo. Uno de los puntos de los que hablas, el hecho de que en un futuro tienda a abarcar a empresas de todo tipo es uno de los puntos fuertes de esta salida. Cuantas más empresas se sumen a estas prácticas, más oferta laboral.

      Yo todavía no tengo decidido si voy a asistir o no, pero los pros de momento creo que son bastantes.

  2. Óscar Vallo Mirás

    Me parece una iniciativa muy interesante. De echo yo me he enterado de esto vía twitter gracias a uno de los que van a organizar, Lito García Abad. De todas maneras coincido con Roi en cuanto al precio.

    • Yo tambien me he enterado de esto de la misma manera que tu, gracías a uno de los organizadores. Parece que su estrategia de comunicación funciona bastante bien.

  3. Daisy Montes Mariano

    Como bien dices en tu post, es una nueva salida laboral para aquellas personas con estudios en comunicación (como es nuestro caso), pero no tiene nada que ver con el periodismo. Aunque hay que ser realistas, la mayoría de nosotros terminaremos en comunicación corporativa pese a que no es en lo que nos estamos formando, o la razón por la que nos decantamos por esta carrera.

    • Estou contigo niso Daisy. Case nunca o que estudamos nos serve para a vida profesional, agás que sexas dos mellores do eido. Esa iniciativa está moi ben porque polo menos parece que aínda queda xente que se preocupa polo emprego.

  4. O que do lobbyng non é moi coñecido en Galicia debe de ser unha coña marinera. Só hai que ver como se manexan os grupos de presión niste país. Certo que para aqueles que non teñan fundamentos de relacións internacionais e de comercio exterior, por exemplo, pode ser unha aventura un pouco allea. Vexo dificultades en canto atopar traballo, tamén niste campo se é que non ten que ver coas comunicacións ou cunha boa axenda política e de empresa. Non obstante non podo estar dacordo con Lozano. Por dúas razóns: a universidade non debera estar para atender ás empresas, senon ao coñecemento en xeral da persoa ( o que abre un interesante debate sobre os motivos polos que poden estar aquí) e, por outra parte, cando saian comprobaran que moito do aprendido si vai condicionar o que queiran ser (poidan ser) no futuro. Independentemente se chegan a exercer como comunicadores ou xornalistas.
    Un saúdo.
    Martínez Hermida CIC

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: