Del amor al odio

Esta semana los futboleros tenemos una doble ración de emoción con el balón en los pies y el mando de la televisión en la mano. Y precisamente es en estos equipos donde los equipos a los que veneramos viven situaciones límites en los que se da un curioso proceso comunicativo. Resulta evidente que cada ser humano aguanta de forma distinta la presión de saber que te lo estás jugando todo a doble o nada, y más cuando eres un mero espectador y sientesla impotencia de no poder hacer nada más que animar.

Ayer tuve el gusto de contemplar el Chelsea-Barça entre una marabunta de culés. Me encontré de todo: gente eléctrica por la emoción y gente más serena. Pero entre todas las personas encontré una sensación común, un sentimiento generalizado y un mismo proceso comunicativo: del amor al odio hay un solo segundo de diferencia. Y muchas veces esto es injusto. Me explico:  penalti a favor del Barça. “Messi es Dios y lo va a marcar”, llegué a escuchar. Sin embargo el astro argentino erra la pena máxima. Comienza a sonar una sucesión de barrabasadas épica. ¿Por qué? Porque simplemente somos injustos. Lo mismo que con Guardiola. No simpatizo con el Barcelona, precisamente, pero si reconozco que me enamora su estilo de juego aunque critique que le falte algo más de verticalidad. Ha ganado todo lo habido y por haber. Son profesionales y humanos, no máquinas. Tienen derecho a fallar una vez. ¡Viva el fútbol (y la justicia)!

Martínez Montero, S2c, 3a2

Posted on 25 Abril, 2012, in Sen clasificar and tagged , , . Bookmark the permalink. 8 Comentarios.

  1. Alba Domínguez Piñeiro

    Si, somos inxustos. Cando as cousas van ben non as valoramos como debemos, porque supoñemos que deben ser así. Porén, cando van mal, poñemos o grito no ceo e moitas veces soltamos aberracións das que logo pode que nos arrepintamos. Ti pos o exemplo de Guardiola e de Messi, eu póñoche outro exemplo: Riki. Este é un xogador principal do Dépor, é un dos mellores goleadores que temos (baixo a miña opinión). A moitos xogadores de primeira gustaríalles ter os seus resultados. A pesar disto, sempre nos acordamos del por ser aquel xogador que sempre pega co balón no pau. E a miña pregunta é: por que só nos fixamos en cando falla e non en cando acerta? A resposta é simple: o ser humano é idiota.

    • Óscar Martínez

      Quizás iso sexa porque a maldade que temos dentro nos leva a quedarnos coas accións malas, aínda que previamente fixeramos 100 boas. Xa fóra do ámbito futbolístico eu agora fágoche un favor. Mañá outro, pero pasado quedamos para facer un traballo e che deixo plantada porque non me acordei de chamarte. O ser humán tende a quedarse con esta última. Somos inxustos por natureza.

  2. No, por lo que cobran es como se les debe tratar. A parte, si te crees el mejor jugador del mundo, y de la historia, no puedes fallar lo que ha fallado este hombre.

    • Óscar Martínez

      Osea, que les tienes envidia. Son personas, y como tal tienen derecho a equivocarse como todos. Tu tambien has errado a lo largo de tu vida, y yo, y todos. Que levante la mano el primero que no se ha equivocado desde que empezó a gatear. Quizás Messi no sea el mejor jugador del mundo, puede ser, pero entonces CR7 o Sergio Ramos tampoco pueden fallar lo que han fallado 24 horas más tarde. Hasta los mejores tienen el derecho de la duda.

      • Borja Oujo Paz

        No, tu o yo si fallamos en nuestro trabajo nos despiden. No se nos permitiría tener eses errores, que le cuesten tanto a la empresa.

      • Óscar Martínez

        Contesto aquí el comentario posterior de Borja Oujo:
        No creo que ese fallo sea de despido. Los hay más graves: expulsiones que suponen penaltis en contra, faltas de respeto, etc. Ha sido errar un penalti, si el FCBarcelona metiera otras ocasiones que tuvo no sería necesario recordar esa acción. ¿Tambien hay que despedir a los que fallaron de cara a puerta?

  3. Yanire Díaz Villaverde

    Non sei que tipo de xente foi a que criticaron a Messi pero eu (culé dende nena) fun a primeira que me entristecín ó ver que deixabamos escapar así a nosa presenza na final da Champions pero nunca xulguei a Messi. Fallou un penalti pero segue sendo o mellor xogador do mundo. Este penalti non fai esquecer o que leva facendo e o que seguro volverá a facer polo Barça. Estráñame moitísimo que todos os blaugranas pensen como esa xente que lle dedicou esas INXUSTÍSIMAS “barrabasadas” a quen nos ten salvado o pelexo moitas veces.
    Téñennos acostumados a ganalo todo, pero non sempre temos sorte. E hai que aceptalo. Quen non o faga que deixe de velo… o fútbol é así e é así como a maioría dos afecionados o queremos.

    • Óscar Martínez

      Son moi inxustas (as soltaron ademáis ultras culés que festexaron 24 horas máis tarde a eliminación do RMadrid). Estou dacordo contigo Yanire, un erro non pode tapar todo o que fixo anteriormente polo equipo. Seguro que todos lembramos o Iniestazo no mundial, pero se agora na eurocopa comete un penalti e por iso quedamos eliminados todos nos botaríamos enriba. Hai que ter memoria, que non cabeciña. E penso que nesto coincides conmigo.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: